Vraag

Wat is de levertijd van mijn Samsung Watch 6 Classic 47mm LTE?

  • 16 August 2023
  • 18 reacties
  • 343 keer bekeken

Hoi KPN,

Een aantal weken geleden heb ik de Samsung watch 6 classic 47mm LTE besteld. De verwachtte levering zou rond 11 augustus zijn. Ik krijg al een aantal dagen geen updates meer in mijnkpn over het verloop van de bestelling.

Een medewerker van de klantenservice kwam niet verder dan het voorlezen van wat ook in de status in mijnKPN staat, ofwel het product is niet op voorraad. 

Hebben jullie enig zicht op wanneer deze geleverd gaan worden? 

Vriendelijke groet!


18 reacties

Ik  vraag mij precies hetzelfde af.ik heb het horloge 3 augustus besteld 9 augustus een zelfde mail gehad als de 3e met weinig updates.het zou fijn zijn als er een verwachte leverdatum verteld zou worden in de mails.

Ik zie op  het samsungforum dat de ene na de ander verstuurd wordt een beetje frustrerend is dit wel.

Kunnen jullie een update geven KPN?

Mvg

Hierbij nog iemand die zit te springen om een update, groet Gerrit 

Beste KPN,

Een reactie zou fijn zijn!
Ik wacht sinds 6 augustus op mijn bestelling.

@Kpn ??

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @RVDL91, @naat_77, @chopin6 ,en @Gerrit van Oosten , allemaal welkom hier op dit forum :)

Balen dat jullie moeten wachten en er op dit moment geen duidelijkheid is wanneer jullie Samsung Watch wordt geleverd. Helaas kan ik jullie op dit moment ook niet meer vertellen dan de informatie die in MijnKPN beschikbaar is. Ik ga in ieder geval navraag voor jullie doen en zodra ik meer weet, laat ik jullie dat uiteraard meteen weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @RVDL91, zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi @JanZ_ ,

 

Heb het zojuist aangevuld! Ik heb het horloge op 27 juli besteld. Is er inmiddels al meer bekend? 

 

Mvg Rob

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JanZ_ ,

 

Heb het zojuist aangevuld! Ik heb het horloge op 27 juli besteld. Is er inmiddels al meer bekend? 

 

Mvg Rob

Dankjewel @RVDL91!

Helaas is er nog niet meer bekend maar ik ben er wel mee bezig om daar voor te zorgen, zodra ik meer weet dan laat ik je het via deze weg uiteraard weten :) 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @RVDL91, inmiddels weet ik meer. De voorraad is momenteel op maar er wordt deze week wel weer een nieuwe voorraad verwacht. Op dit moment kan ik je alleen maar vragen om nog even geduld te hebben, hoe vervelend dit ook is! 

ik ben benieuwd... volgens de website zou hij vanaf morgen weer leverbaar zijn... met beetje geluk kan ik dan het weekend mijn bestelling verwachten en instellen..

Volgens postnl  is die van mij onderweg en zou ik hem vandaag eindelijk moeten ontvangen..ik ben benieuwd.

Bij mij ook, postNL is onderweg!

Reputatie 7
Badge +12

Fijn om te lezen @RVDL91 en @naat_77 en ook bedankt dat jullie dit hier even hebben laten weten!

ohhhh dus er is hoop voor mij haha

dit is wel apart, ik krijg nu net een email dat mijn bestelstatus gewijzigd is... vervolgens klik ik op de link en zie dat de status nog steeds hetzelfde is? 

hij zou vanaf morgen de 25e leverbaar zijn, betekend dit nu dat het toch nog langer gaat duren met de watch 6 classic lte zwart?

 

 

Ik blijf maar zien dat ie niet leverbaar is. Elke keer staat op de site wel leverbaar maar wordt niets geleverd. Wanneer gaat dit wel gebeuren? 

Anders kan ik hem straks beter ergens bestellen die wel voorraad heeft.

ik heb de mijne na telefonisch contact geannuleerd. en de zilveren besteld. de medewerker aan de telefoon was erg behulpzaam en was snel geregeld. de volgende middag had ik hem in huis..

 

dank je wel

Ik heb ook een abbonoment van kpn aangeschaft, en krijg gratis horloge bij de zplip alles ingevuld, maar nog geen reactie

Reageer