Beantwoord

Forumaccount koppelen aan KPN ID

  • 25 February 2023
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

kunnen jullie mijn kpn id koppelen?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 February 2023, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @DaveFlash, jij hebt al een KPN ID aangemaakt en die wil je aan dit forumaccount koppelen? En dan de Facebook koppeling er vanaf? Wil je in dat geval het e-mailadres wat bij jouw KPN ID hoort even in de ‘persoonlijke opmerkingen’ van je forumprofiel zetten? Dan maken we het voor je in orde. 

Reputatie 2
Badge

nou, de facebook koppeling mag ook wel blijven hoor, gewoon dat kpn id koppeling erbij komt. ik zal idd het kpn id email adres dan toevoegen op de juist plek

Reputatie 2
Badge

ik heb dit zojuist gedaan

Reputatie 7
Badge +15

@DaveFlash Bedankt voor het aanvullen van je profiel. 

Het is niet gelukt om de Facebook koppeling te laten bestaan, maar het juiste e-mailadres is nu wel gekoppeld. 

Reputatie 2
Badge

ok. ik ga testen of ik dan opnieuw kan inloggen in prive venster

Reputatie 2
Badge

dat lijkt idd te werken, ik kan dan zelf weer feestboek koppelen, maar daar denk ik dan nog even over na, voor nu is het zo dan wel prima

Reputatie 2
Badge

nou inloggen/uitloggen met kpn id op forum lijkt te werken, dat ging heel soepel. beter zou het natuurlijk zijn als in de instellingen van het forum voor ons zelf de optie komt om dit te doen.