Sticky

Het Zakelijk Forum van KPN stopt

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken
Het Zakelijk Forum van KPN stopt
Reputatie 7
Badge +16

Per 1 juni 2024 sluiten de deuren van het Zakelijk Forum van KPN. We vertellen je er hier meer over.

 

Welkom op de KPN Community

Op 1 juni 2024 gaat het Zakelijk Forum van KPN offline en we verwelkomen onze zakelijke klanten daarom graag in de KPN Community! Of je nu een kleinzakelijke klant bent met een kleinzakelijk abonnement of een particuliere klant: iedereen is welkom!

De KPN Community is vooral een platform waar klanten elkaar helpen: samen ondersteunen we elkaar en vinden we antwoorden op veelgestelde en specifieke vragen. Er zijn ook moderators aanwezig: zij zorgen ervoor dat iedereen optimaal gebruik kan maken van de KPN Community en helpen, daar waar nodig, verder.

Dit is dus dé ontmoetingsplek waar je met andere klanten en KPN in gesprek gaat!


We kunnen waarschijnlijk niet alle zakelijke vraagstukken behandelen, maar we doen ons uiterste best om verder te helpen. Vergeet ook niet onze uitgebreide kennisbank te raadplegen; het is een waardevolle bron van informatie en ondersteuning! 


Mocht je er toch niet uitkomen of als je liever direct contact hebt met de Zakelijke Klantenservice, dan kun je hen op verschillende manieren bereiken:


Meer weten over de KPN Community?

Wil je graag meer weten over hoe het hier werkt? Lees dan hier verder:

 

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen op de KPN Community! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De echt heel specifiek zakelijke topics kunnen misschien in een apart board geplaatst worden waar een paar medewerkers van de zakelijke klantenservice actief zijn?

Reputatie 7
Badge +8

De echt heel specifiek zakelijke topics kunnen misschien in een apart board geplaatst worden waar een paar medewerkers van de zakelijke klantenservice actief zijn?

 

Zal haast wel die verhuizen mee naar de grote Community

Reputatie 1
Badge

Wat is nu precies het verschil tussen het “oude” forum en deze Community?

Niet zo heel veel @BerArtVD . Voornamelijk de naam. “Forum” klinkt wat extra belegen. Community klinkt meer betrokken. In mijn ogen dan.

Reageer