Beantwoord

Kan ik via deze weg met een medewerker van KPN spreken?

  • 23 October 2023
  • 11 reacties
  • 665 keer bekeken

Kan ik via hier een medewerker van kpn zelf spreken via de chat al weken lang onmogelijk kan alleen op dit moment contact krijgen via de telefoon maar dat is even niet mogelijk dus zou hier hoop ik vandaag nog een medewerker kan spreken is belangrijk!!

icon

Beste antwoord door huistijger 24 October 2023, 06:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vraag @ETFD89: , is je profiel helemaal ingevuld? dat is nl een eerste voorwaarde voor een moderator om je gegevens in te kunnen zien. Wat je in de vakken ‘prive’ invult is alleen door jezelf én een moderator te lezen.  

Hoi @ETFD89 ,

Wat is precies je vraag/probleem?

Wellicht kan ik of een ander forumlid je ook wel helpen.

Vraag @ETFD89: , is je profiel helemaal ingevuld? dat is nl een eerste voorwaarde voor een moderator om je gegevens in te kunnen zien. Wat je in de vakken ‘prive’ invult is alleen door jezelf én een moderator te lezen.  

Ja heb ik gedaan maar nog steeds niemand nu is het al te laat dus bedankt kpn pf!!!

Hoi @ETFD89 ,

Wat is precies je vraag/probleem?

Wellicht kan ik of een ander forumlid je ook wel helpen.

Nee bedankt had echt een medewerker zelf nodig

Reputatie 7
Badge +21

Dit forum is niet de snelste weg om contact met de KPN te krijgen, @ETFD89 
Dan moet je toch echt bellen met met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Haha… het 0800 nummer de snelste weg….. met als antwoord “Ik kan u niet verder helpen". Kan er iemand reageren op de klachten die ik heb ingediend? Dat zou fijn zijn.

En niet, zoals net een medewerkster tegen mij zei “Wij hebben meer klanten dan u alleen". ZO zo.

Reputatie 7
Badge +21

Hum….

Dat zegt meer over jezelf dan over de KPN-medewerkster. @Agnes1970 
Maar wij kunnen je niet helpen zolang je de klacht niet hier deponeert

Eventueel kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst, dat is ook privé.

Badge +19

@Agnes1970 heeft al een topic lopen waar ik net een reactie heb achtergelaten @huistijger 

Reputatie 7
Badge +21

Das niet handig

Ik kan geen e-mail openen omdat ik de melding krijg 'server meldt authentication faileur

Ik kan geen e-mail openen omdat ik de melding krijg 'server meldt authentication faileur

Sinds augustus 2023 heeft KPN verificatie c.q. authenticatie verplicht gesteld bij het verwerken van mail @Pieter van Ee , dit even activeren binnen je mailprogramma en alles moet weer werken.

Via de KPN webmail hoef je niets in te stellen, dat werk standaard gewoon goed.

Â