Beantwoord

Krijg geen notificatiemails meer van sommige topics

  • 11 August 2023
  • 47 reacties
  • 305 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik krijg op dit moment geen notificatiemails meer over sommige topics die ik volg. Wat gaat er mis?

icon

Beste antwoord door Katana321 25 August 2023, 18:35

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7

Hoi @Katana321, ik heb dit zelf nog niet gemerkt. Het zou kunnen zijn dat er al gemaild was van de vorige reactie, en dat je die nog niet in het topic had gezien? Als je een topic volgt krijg je namelijk een notificatie via de mail bij de eerste nieuwe reactie. Als jij het topic dan niet opent, wordt er geen nieuwe notificatie gestuurd als er verdere reacties komen. Pas als jij het topic weer opent zal er van de eerstvolgende nieuwe reactie een bericht worden gestuurd. Kan het zijn dat dat het is?

Reputatie 7
Badge +7

Nee, dat is het niet... 

(Ik weet hoe het systeem/principe van notificatiemails werkt.)

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb (volgens mij) hier geen probleem mee. Ik krijg alle mailtjes die ik verwacht.

Levert deze reactie bij jou een notificatie op ? 🤞

Reputatie 7

Ik had het topic pas gevolgd na @Katana321's laatste reactie, maar ik kreeg van jouw bericht inderdaad een mailtje @RBxx. Als het nu ook weer bij jou is Katana, kan het zijn dat het een korte hickup was.

Reputatie 7
Badge +21

Ook van jouw "mention” krijg ik meteen een notificatie mailtje @Jasper . 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie nog geen reactie van @Katana321 . Hopelijk betekent dat niet dat hij geen notificatie(s) kreeg.

Reputatie 7
Badge +7

Dank voor jullie berichten. Ik kreeg er notificatiemails over, dus dat ging goed. Dan zal het een paar uur geleden wel 'een hikje' zijn geweest. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik miste vanochtend een paar mailtjes over activiteiten sinds gisteravond in topics die ik volg. Op dit moment komen er weer berichten binnen. Mogelijk toch een probleempje? Ik houd het in de gaten.

Reputatie 7
Badge +7

Ik miste vanochtend een paar mailtjes over activiteiten sinds gisteravond in topics die ik volg. Op dit moment komen er weer berichten binnen. Mogelijk toch een probleempje? Ik houd het in de gaten.

@Jasper 51 minuten geleden heeft RBXX zijn bericht gepost. Ik heb hier geen notificatiemail over gekregen. En dat terwijl dit topic bij mij nog steeds op “Volgen” staat.

Dus toch een probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Katana321 Ik krijg meteen een notificatie van jouw laatste reactie, maar er speelt dus wel wat.

Ik heb het issue daarom ook even gedropt bij de moderators.

Reputatie 7
Badge +21

@Katana321 Nog geen problemen bekend bij de moderators maar ze gaan het bekijken.

Reputatie 7
Badge +7

En nu ook weer in verschillende topics die ik volg, nieuwe berichten maar geen notificatiemails... 

Reputatie 7
Badge +21

Zijn dat soms topics in de sectie Product updates ​​​​​​? Daarvan krijg ik geen notificaties meer. De overige topics lijken het bij mij wel te doen.

Reputatie 7
Badge +7

Zijn dat soms topics in de sectie Product updates ​​​​​​? 

---

Nee, het gaat om topics in menu 'KPN TV'. 

Reputatie 7
Badge +21

Duidelijk, hopelijk pakt @Jasper het bij zijn volgende dienst snel op.

Reputatie 7

Dat gaat toch nog niet goed dus, helaas! In welke topics (naast dit topic) ervaar je dat @Katana321? Ik wil die linkjes en jouw gebruikersnaam dan doorgeven aan Insided, zodat zij in de logging kunnen kijken of daar meer te zien is.

 

Update 10.28: Ik heb meerdere voorbeelden van @RBxx en @wjb gekregen, die heb ik samen met dit topic doorgestuurd naar de support afdeling van Insided.

Reputatie 7
Badge +7

Dat gaat toch nog niet goed dus, helaas! In welke topics (naast dit topic) ervaar je dat @Katana321? Ik wil die linkjes en jouw gebruikersnaam dan doorgeven aan Insided, zodat zij in de logging kunnen kijken of daar meer te zien is.

 

Update 10.28: Ik heb meerdere voorbeelden van @RBxx en @wjb gekregen, die heb ik samen met dit topic doorgestuurd naar de support afdeling van Insided.

Prima! Ik stond net op het punt om wat voorbeelden aan te leveren, maar dat hoeft dus niet meer? Laat het maar weten als je nog meer voorbeelden nodig hebt.

Reputatie 7

Ik ga er vanuit dat zij nu eerst genoeg hebben inderdaad. Als ze toch meer nodig hebben of als er een update is dan weet ik je te vinden 🙂

Dat gaat toch nog niet goed dus, helaas! In welke topics (naast dit topic) ervaar je dat @Katana321? Ik wil die linkjes en jouw gebruikersnaam dan doorgeven aan Insided, zodat zij in de logging kunnen kijken of daar meer te zien is.

 

Update 10.28: Ik heb meerdere voorbeelden van @RBxx en @wjb gekregen, die heb ik samen met dit topic doorgestuurd naar de support afdeling van Insided.

HoiHoi @Katana321 en overige lezers.

Zoals je inmiddels via mijn reactie bij Simyo weet/begrijpt wens ik ook @Jasper heul errug veul suuk 6 bij Insided.. Gainsight geef ik meer kans van slagen.👍🙂😀

Reputatie 7
Badge +7

@Jasper Zojuist nog iets anders geconstateerd:

Ik kreeg net een notificatiemail over een topic dat ik volg. Ik heb op de link in die mail geklikt en daarna dus ook het topic bezocht. Als ik in het verleden dan (opnieuw) naar het forum ging, stond zo'n bezocht topic op “gelezen”. Nu staat er bij het al bezochte topic: “1 nieuw".

Dit gaat dus ook niet goed.

Reputatie 7
Badge +7

@Jasper Zojuist nog iets anders geconstateerd:

Ik kreeg net een notificatiemail over een topic dat ik volg. Ik heb op de link in die mail geklikt en daarna dus ook het topic bezocht. Als ik in het verleden dan (opnieuw) naar het forum ging, stond zo'n bezocht topic op “gelezen”. Nu staat er bij het al bezochte topic: “1 nieuw".

Dit gaat dus ook niet goed.

Het kan zijn dat dit een (tijdelijk) probleem was dat gekoppeld was aan mijn pc, want ik zag dat het op mijn mobiel wel goed ging. Ik hou het in de gaten. (Op de pc gaat het nu trouwens ook goed, zie ik nu.)

   

Verder heb ik het idee dat het met de notificatiemails nu beter gaat. Ik krijg ze nu van bijna alle topics.

Reputatie 7
Badge +21

Dat laatste kan ik beamen. Voor zover ik kan zien krijg ik de notificatiemails nu weer allemaal. Ik mis niets van de wijzigingen in mijn Favorieten.

Reputatie 7

Ik denk niet dat het iets met jouw pc te maken had @Katana321, aangezien je niet de enige was die het ervaarde. Of Ruud las zijn notificaties ook op jouw pc 😜

Maar zonder gekheid, ik zie dat ze gisteravond een update hebben gestuurd. Naar aanleiding van de logging is er een melding doorgezet naar de technici, dus daarbij is wel iets gevonden wat er niet helemaal klopt. Het kan zijn dat daarbij blijkt dat het nu inderdaad is opgelost. Ik heb liever dat het toch nog even nagekeken wordt, mocht er iets achter de schermen toch niet goed gaan.

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk niet dat het iets met jouw pc te maken had @Katana321, aangezien je niet de enige was die het ervaarde. Of Ruud las zijn notificaties ook op jouw pc 😜

---

Nee, Ruud zat niet op mijn pc 😄. 

Maar je hebt denk ik gemist dat ik ook nog een 2e ding in dit topic gemeld heb. En dat was volgens mij gekoppeld aan mijn pc. Ruud reageerde op het 1e oorspronkelijke probleem. 

Reputatie 7
Badge +7

@Jasper Simyo heeft vandaag gemeld dat zij contact hebben gehad met Insided/Gainsight en dat het probleem nu opgelost zou zijn.

Omdat ik benieuwd was hoe het op het kpn-forum gaat, heb ik net de recent-actieve topics gecheckt. Daarbij toch weer een paar topics gezien die nieuwe berichten hadden, maar waarvan ik geen notificatiemails heb gekregen. Gaat nog niet lekker dus.

Reageer