Vraag

Waarom kan ik ongewenste priveberichten niet helemaal uitzetten?

  • 24 April 2024
  • 14 reacties
  • 194 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ondanks dat ik de duizenden topics probeer te lezen,  kon ik mijn antwoord niet vinden.

Waarom kan ik in mijn profiel niet kiezen voor helemaal geen priveberichten en als ik niemand volg> krijg ik toch priveberichten?!

Is het echt waar dat een moderator je altijd een privebericht mag sturen (dat las ik ergens) ondanks je instellingen, en wat is de reden daar achter?!

Het geeft mij een onveilig gevoel; ongevraagd en onaangekondigd priveberichten van een moderator te ontvangen, nadat ik gevraagd heb dat niet te doen.

Mocht het zo zijn dat moderators hier boven de regels staan en dit mogen doen, verwijder mijn account dan maar, (voor het uit de hand loopt).

bvd


14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @TelfortwasTOP.

Deze Community is van KPN en zodoende hebben de moderators altijd de mogelijkheid om een privébericht te sturen wanneer wij dit nodig achten. Ik had jou een PB gestuurd omdat je in het topic 'Feauture Request KPN TV+'  een reactie had geplaatst die off topic was. Op zo'n moment kunnen wij als moderators een bericht verwijderen zodat het topic overzichtelijk en on topic blijft. Dan sturen we de persoon in kwestie een PB waarin we uitleggen waarom een reactie is verwijderd en het verzoek om voor de desbetreffende vraag een eigen topic aan te maken. Dat is niet om je te plagen of iets dergelijks, maar om je op de hoogte te stellen zodat je weet wat er is gebeurd. 

Afgezien van dat soort dingen sturen wij zo min mogelijk ongevraagde privéberichten. Het is immers een forum waar we graag openbaar met elkaar in gesprek gaan. Maar we proberen de topics wel zo overzichtelijk mogelijk te houden. Het is jammer om te lezen dat dit je een onveilig gevoel geeft.

Dus nu de vraag aan jou: wil je dat jouw account wordt verwijderd met de kennis van nu?

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon lekker negeren. Ik heb 56 ongelezen privéberichten nu 😁

@Nick83 Dat wordt moeilijk als een moderator je de verdere toegang tot dit forum blokkeert, zij/hij heeft niet eens kunnen antwoorden en komt dit al forum niet meer in, zoveel macht dus.

@Jan van KPN  Je hebt duidelijk zonder dat diegene kon antwoorden het account al geblokkeerd.

Er is een inlogstoring met KPN ID, @Weggepest . Ik kan op andere apparaten al sinds 15:40 niet inloggen. Het is dat ik nog ingelogd sta op m'n nieuwe laptop via 1 van de browsers, anders was het …..

@PeterG 

Maar het profiel is hier ook verdwenen, en ik vind het verontrustend als je een belediging rapporteert en een moderator liked eerst de belediging en laat deze staan, terwijl het commentaar van @TelfortwasTOP door hem is verwijderd?!

Het is op 4 verschillende apparaten geprobeerd, alleen via Facebook account buurman> lukt het inloggen, dat is toch achterlijk, dat iemand zijn account niet meer via eigen apparatuur kan benaderen door een rancuneus persoon?

Je kunt je account dan ook niet laten verwijderen...

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon je eigen netjes gedragen. Dan is er niets aan de hand. Dat lukt mij al 36.000 reacties lang. En mijn profiel bestaat nog steeds 😊

@Nick83 Maar dan moet degene die beledigd wordt dus alles slikken en kan een moderator alles naar zijn eigen hand zetten?

Vraag iemand dan niet of diegene zijn profiel nog wil laten verwijderen>  als deze er niet eens meer bij kan, rare gang van zaken.

Ook moderators moet je kunnen rapporteren vind ik, als zij beledigingen liken.

Reputatie 7
Badge +28

Gewoon lekker negeren. Ik heb 56 ongelezen privéberichten nu 😁

Dan ben je lekker doorgestegen. Een tijdje terug had je er nog 29: 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 Maar dan moet degene die beledigd wordt dus alles slikken en kan een moderator alles naar zijn eigen hand zetten?

Ja. Gewoon negeren. Lekker laten gaan.

Ik heb deze optie aan staan:

✅ alleen gebruikers die ik volg kunnen privéberichten sturen. 

Wel rare omschrijving "die ik volg". Vreemde vertaalslag denk ik.

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon lekker negeren. Ik heb 56 ongelezen privéberichten nu 😁

Dan ben je lekker doorgestegen. Een tijdje terug had je er nog 29: 

 

57 nu 🙃

Die 29 is al wel een poosje geleden hoor...

Je kunt niet anders dan 1 van de 2 opties aangevinkt laten staan,  en dan kun je wel zeggen gewoon negeren, maar als iemand de macht heeft topics te wijzigen, "goede" berichten verwijderen en foute berichten te liken, verzoek tot verwijderen negeren etc.

Nou, dan zet ik hier nooit mijn gegevens neer als een moderator daar naar vraagt>  lekker handig dan dit forum.... 

 

Ik heb deze optie aan staan:

✅ alleen gebruikers die ik volg kunnen privéberichten sturen. 

Wel rare omschrijving "die ik volg". Vreemde vertaalslag denk ik.

Moderators kunnen het ook als je ze niet volgt

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb deze optie aan staan:

✅ alleen gebruikers die ik volg kunnen privéberichten sturen. 

Wel rare omschrijving "die ik volg". Vreemde vertaalslag denk ik.

Moderators kunnen het ook als je ze niet volgt

Uiteraard. Logisch toch?

Geen rare vertaalslag denk ik. Je kunt hier op het forum mensen volgen. Ik doe dat niet. Maar het kan wel. Zo kun je een select groepje maken van mensen die je een berichtje mogen sturen.

Reageer