Sticky

Wijzigen van jouw gebruikersnaam op de KPN Community

  • 13 February 2023
  • 75 reacties
  • 1310 keer bekeken
Wijzigen van jouw gebruikersnaam op de KPN Community
Reputatie 7
Badge +16

Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.

Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem:  één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. 

Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?

Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen.
 

Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezet


Wij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.

Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.


75 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo,

 

Willen jullie kijken of er een koppeling is tussen mijn huidige forumnaam en de versie zonder 01?

Volgens mij had ik die ooit in een dronken bui gebruikt, maar is per ongeluk denk ik in Djeepman01 veranderd

grtz Jaap

Reputatie 7
Badge +13

@Djeepman01 Ik zie in het profiel niet direct een koppeling met @Djeepman. Dat laatste profiel is aangemaakt met een planet.nl e-mailadres. Ik zie dat deze profielen allebei in een topic uit 2012 hebben gezeten. Aan de berichten te zie lijk je begonnen te zijn met @Djeepman en ben je vervolgens verder gegaan met @Djeepman01. Maar verder is er op die eerste dan geen activiteit meer geweest op één bericht na en kan ik niet een harde connectie maken.  

Reputatie 2
Badge

Ik heb diverse @planet.nl adressen. Lijkt me alleen niet handig hier te posten.

 

mvgr Jaap

Reputatie 7

@Djeepman01, Als jij op beide forumaccounts een @planet.nl adres gebruikt dan zou @Remco_ moeten kunnen zien of die tot hetzelfde KPN abonnement behoren.

Goedendag, ik zou graag willen dat mijn profielnaam gewijzigd wordt. Zoals Klantvan, Klantvraag, Kpnklant, Klantvankpn of Klantkpn. Een variatie van één van deze opties of veranderen van of naar hoofdletters of andersom. Alvast bedankt. Een fijne dag gewenst. 

Admin: bericht verplaatst naar topic speciaal voor naamsveranderingen

Reputatie 7
Badge +12

Goedendag, ik zou graag willen dat mijn profielnaam gewijzigd wordt. Zoals Klantvan, Klantvraag, Kpnklant, Klantvankpn of Klantkpn. Een variatie van één van deze opties of veranderen van of naar hoofdletters of andersom. Alvast bedankt. Een fijne dag gewenst. 

Admin: bericht verplaatst naar topic speciaal voor naamsveranderingen

Hoi, ik heb jouw profielnaam gewijzigd en dit is nu @Klantvan

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb diverse @planet.nl adressen. Lijkt me alleen niet handig hier te posten.

 

mvgr Jaap

Nee, dat is inderdaad niet handig @Djeepman01.

Maar wat zou je precies willen? Wil je dat we je forumnaam aanpassen?

Reputatie 2
Badge

Ik heb diverse @planet.nl adressen. Lijkt me alleen niet handig hier te posten.

 

mvgr Jaap

Nee, dat is inderdaad niet handig @Djeepman01.

Maar wat zou je precies willen? Wil je dat we je forumnaam aanpassen?

Als dat kan graag naar Djeepman , dus zonder de 01 er achter

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb diverse @planet.nl adressen. Lijkt me alleen niet handig hier te posten.

 

mvgr Jaap

Nee, dat is inderdaad niet handig @Djeepman01.

Maar wat zou je precies willen? Wil je dat we je forumnaam aanpassen?

Als dat kan graag naar Djeepman , dus zonder de 01 er achter

Bij deze heb ik dat voor je aangepast @Djeepman :) 

Reputatie 2

Even een test of mijn forumnaam juist is.

 

Helaas nog niet ☹️

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Vlearmoes1! Ik heb je topic verplaatst. We hebben voor naamveranderingen een speciaal topic. Wil je het startbericht doorlezen?

Reputatie 2

Aan mijn oude emailadres: ...@kickmail.nl is mijn forumnaam Vlearmoes gekoppeld

Aan mijn nieuwe emailadres: ...@kpnmail.nl is mijn forumnaam ‘ Vlearmoes1 

‘ gekoppeld.

Ik ontvang nog berichten van het forum op ...@kickmail.nl terwijl ik dat adres wil afbouwen.

Kan er s.v.p. geregeld worden dat aan mijn ...@kpnmail.nl mijn forumnaam Vlearmoes gekoppeld wordt (deze vraag staat overigens ook al elders, maar ik weet niet of er iets mee gedaan wordt?)

 

Alvast bedankt.

groeten

Reputatie 7
Badge +17

@Vlearmoes1 dus om het samen te vatten:

1: het forumaccount dat op @kickmail.nl staat verwijderen

2: het forumaccount dat op @kpnmail.nl staat behouden en de “1” uit de naam verwijderen. 

Als dit klopt, zorg dan wel dat in het profiel van beide accounts dezelfde gegevens staan. Dan weet ik zeker dat ik niet het account van iemand anders verwijder. 😉

@Vlearmoes1 dus om het samen te vatten:

1: het forumaccount dat op @kickmail.nl staat verwijderen

2: het forumaccount dat op @kpnmail.nl staat behouden en de “1” uit de naam verwijderen. 

Als dit klopt, zorg dan wel dat in het profiel van beide accounts dezelfde gegevens staan. Dan weet ik zeker dat ik niet het account van iemand anders verwijder. 😉

Hallo Bram, bedankt. Je zegt het helemaal juist.

De link naar ‘profiel’ heb ik grotendeels gevuld. 

Ook alle reacties van het forum graag naar @kpnmail.nl 

Alvast hartelijk bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Vlearmoes, in orde gemaakt. :)

Reputatie 2

@Vlearmoes, in orde gemaakt. :)

Bart_Z, hartstikke bedankt. Het lijkt nu te werken zoals ik het graag wil. Nogmaals bedankt 😀

Beste,

zouden jullie mijn forumnaam willen aanpassen van @staaf in @stauf. 
Heb een typefoutje gemaakt bij het aanmaken. 
Alvast bedankt. 
 

gr. Stephan 

Reputatie 7
Badge +20

@stauf ik heb m aangepast 😊

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag kan mijn forumnaam worden gewijzigd naar RobvdPoel  , bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +20

@RobvdPoel, geregeld!

 

Reputatie 5
Badge +5

@RobvdPoel, geregeld!

 

Dat is wel heel snel:-) Dank!

Reputatie 1

Graag Cnorr wijzigen in @CornelisL

Reputatie 7
Badge +30

Done, @CornelisL 👍🏻

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag, kan mijn forumnaam gewijzigd worden naar RozeOlifant? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +28

@j verschoor Idee voor profielfoto: 

De foto is rechtenvrij: https://depositphotos.com/nl/photo/pink-elephant-10852924.html

Reageer