Beantwoord

Afwijkende werking pagina's in het forum

  • 29 July 2019
  • 2 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties
Het is mij al langer opgevallen, dus ik stel er nu maar eens een vraag over.
Als je in één van de categorieën van het forum de reacties doorscrollt en je klikt op een specifieke reactie om die te lezen of te beantwoorden, dan kom je als je teruggaat weer netjes op de plek waar je met scrollen gebleven was en kun je de categorie verder bekijken.
Echter in de rubriek Recent actief en Help anderen gaat dat anders. Als ik daar een reactie open om te lezen/beantwoorden, word ik bij terugkeer naar het overzicht een aantal pagina's teruggeworpen en moet ik weer doorscrollen over reacties die ik daarvoor al gezien heb.
Ik maakt gebruik van Firefox.
Iemand een antwoord?
icon

Beste antwoord door RBxx 29 July 2019, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hmm.
Ik open berichten waarop ik wil reageren altijd in nieuw venster. Door op het scrollwieltje te klikken.
In het andere venster blijft Recent gewoon staan waar ie staat. 😉 Ook Firefox hier.
Reputatie 7
Badge +21
Ik open berichten waarop ik wil reageren altijd in nieuw venster.
Inderdaad, door schade en schande wijs geworden, doe ik hetzelfde. Microsoft Edge hier.
Het heeft er, denk ik🤔, mee te maken dat iedere keer als je terugkeert de recente topics opnieuw bepaald worden en de pagina dus ook opnieuw wordt opgebouwd.