Beantwoord

opzegging

  • 24 April 2020
  • 13 reacties
  • 237 keer bekeken

hierbij wil ik graag opzeggen

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 24 April 2020, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

hier bij deel ik u mede dat wij 30 maart zijn getrouwd en al eerder dit hebben doorgegeven maar nu nog steeds moeten betalen terwijl de bevestegingenbinnen zijn

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @bertk0303,
Jammer dat je wilt opzeggen. Op het forum bestaat geen mogelijkheid om op te zeggen. Dit dien je altijd te doen via 0800-0402 en opzeggen in te spreken zodra hier om gevraagd wordt. Zij maken het dan graag voor je in orde

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @bertk0303 , 

 

Opzeggen dient telefonisch te gebeuren, dat gaat niet via een forum. Je kunt KPN bellen op het gratisnummer 0800 0402.

Reputatie 6
Badge +6

Onze berichten hebben elkaar net gekruist @ChrisWissink 😅

de opzegging is eind februarie al gedaan en de formulieren die jullie nodig hadden zijn ook opgestuurd

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @bertk0303,

Heb je wel een bevestiging gehad van de opzegging? Zou je je forumprofiel alvast aan willen vullen met je gegevens? Vul alleen de vakken met '’Privé'’ in, deze zijn namelijk alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Deze gaan dit dan voor je uitzoeken. Ik wil wel benadrukken dat bellen nu echt sneller is, want het is hier erg druk momenteel. 

zij moesten een bevestiging hebben van dat ze getrouwd is en waar ze nu woont die heb ik opgestuurd en de bevestiging heb ik ook gekregen van ontvangst en dat zou 5 dagen duren en heb nog steeds geen bericht

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @bertk0303,

Duidelijk verhaal. Als je je profiel even invult met je gegevens dan gaan de KPN moderators hier voor je uitzoeken wat er precies misgaat. 

als het goed is heb ik net alles in gevuld

Reputatie 7
Badge +16

@bertk0303 
Top, ik heb hier als klant geen inzicht in, vandaar dat ik het even herhaalde. Zodra je topic aan de beurt is gaan ze ermee aan de slag. Wat ik al aangaf kan het allemaal ietsje langer duren i.v.m. drukte. Maar ze gaan er zeker mee aan de slag.

 

hier bij deel ik u mede dat wij 30 maart zijn getrouwd en al eerder dit hebben doorgegeven maar nu nog steeds moeten betalen terwijl de bevestegingenbinnen zijn

Hallo @bertk0303 , van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, ik wens jullie veel voorspoed en gezondheid toe.:couplekiss:

heb net toch alles kunnen regelen via de tel 0800 0402 nu waren de gegevens wel bekend, bedankt voor de mede werking

Reputatie 7
Badge +15

@bertk0303 Welkom op het forum en van harte met je huwelijk! Ik zie dat de mede forumgebruikers je al van het juiste antwoord hebben voorzien. Ook fijn om te lezen dat het ondertussen al geregeld is met mijn collega’s van de klantenservice. Ik wens jou en je partner veel voorspoed toe en mocht je in de toekomst toch nog vragen voor KPN hebben dan weet je ons te vinden.