Beantwoord

Vraag verwijderd

  • 6 January 2021
  • 12 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Waarom is mijn vraag en klacht over het menu verwijderd door de moderator?

icon

Beste antwoord door RBxx 6 January 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@ErikK die is niet verwijderd maar samengevoegd met het centrale verzameltopic, zie hier

Lees daar meteen het openingsbericht, vanaf morgen begint de uitrol die hopelijk de problemen oplost.

 

Reputatie 3
Badge

Wel hoor, ik zie ‘m niet meer bij mijn topics staan. En ergens anders tussen plaatsen zodat hij niet meer “opvalt” riekt naar bedrog

Reputatie 7
Badge +21

Als je op jouw naam klikt, krijg je een overzicht van al jouw actviteiten. Daar staat de vraag gewoon tussen. Als er een ‘verzameltopic’ is worden losse vragen/topics door de moderators samengevoegd om de discussie centraal te houden.

Reputatie 3
Badge

Beste Ruud, de vraag staat er NIET tussen 

Reputatie 7

Hoi @ErikK, ik heb jouw vraag inderdaad samengevoegd met het centrale topic. Als de informatie in heel veel verschillende topics verspreid wordt is het onoverzichtelijk, door alles centraal te houden kan je alle info op 1 plek vinden :slight_smile:

Jouw bericht staat daar wel, zie de link in de eerste reactie van Ruud:

@ErikK die is niet verwijderd maar samengevoegd met het centrale verzameltopic, zie hier

 

Reputatie 3
Badge

Mijn vraag staat er wel met jou link maar hij staat NIET in mijn menu!!!

 

Reputatie 3
Badge

Nu mijn vraag er wel tussen staat zie ik gelijk ontzettend veel klachten over het menu, maar ik zie geen reacties van KPN, zie ook dat het dus al 5 maanden speelt maar ik heb niets van KPN hierover mogen ontvangen, niet per brief en niet per mail. Is dat het gebruikelijke “kop in het zand” tactiek? KPN komt zo wel over als een organisatie die niet maar de klanten luistert alleen maar “vangt”. Als jou auto zo van de garage terugkomt betaal je toch ook niet de rekening maar bij KPN dus wel. Weet iemand of dit al eigenlijk is gemeld bij de consumenten bond of Kassa?

Reputatie 7
Badge +21

Mijn vraag staat er wel met jou link maar hij staat NIET in mijn menu!!!

 

Door de verplaatsing staat de vraag niet meer in de categorie “Topics” maar staat die nu in de categorie “Reacties”

 

Reputatie 3
Badge

Gevonden, staat niet in de lijst zoals jij zei maar zoals hierboven onder Erik_moderator!!! En niet meet erikk, plus de reclame foto erbij maakte het onduidelijk. Maar hij is weer terecht👍 Nu nog het ongerief van 4 maanden wegwerken?

Hoi ErikK, ik weet niet als je op de hoogte bent van de mensen die reageren op je vraag;

DIT ZIJN GEWOON MEDEWERKERS VAN KPN

Reputatie 3
Badge

Hoi ErikK, ik weet niet als je op de hoogte bent van de mensen die reageren op je vraag;

DIT ZIJN GEWOON MEDEWERKERS VAN KPN

@A.P.Patrick weet ik, kun je misschien wel zien aan mijn vragen en antwoorden. En kun je wel zien hoe onprofessioneel ze reageren en proberen te bagataliseren. Jij hebt alleen dat grote probleem en het is zo opgelost en proberen te overbluffen met technische vragen/antwoorden. Ze hebben een groot probleem en ze proberen het zogenaamde  “damage control” . Ik heb de gehele conversatie doorgestuurd naar de consumenten bond en kassa en dat raad ik ook iedereen aan die hier een probleem mee heeft. Hier op dit forum krijg je geen gelijk van ze…....

Reputatie 7
Badge +21

Hoe hard je ook SCHREEUWT maakt niet uit @A.P.Patrick , maar het klopt niet wat je zegt!

De enige KPN medewerker in dit topic is @Jasper , herkenbaar aan het KPN logo en moderator achter zijn naam. Ik ben gewoon forumlid en KPN klant, net als jullie. Zoals meer forumleden vind ik het leuk om anderen te helpen met opgebouwde kennis en ervaring van KPN produkten en diensten.