Beantwoord

Wanneer komen de KPN Eindejaars / Decembercadeaus 2019?

  • 1 December 2019
  • 69 reacties
  • 8347 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

kan iemand mij vertellen of wij dit jaar ook weer verwent worden door KPN ??

 

 Gr bernard

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nadia 6 December 2019, 13:26

Bekijk origineel

69 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Helaas zijn er dit jaar geen decembercadeaus. Dit is onlangs bekend gemaakt door moderator Nadia. 

 

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus zoals je gewend bent :cry:

We hebben goed gekeken of dit nog wel in de huidige tijdsgeest past. Jaarlijks hoorden we signalen van klanten dat niet iedereen deze actie kon waarderen. Te weinig aansluiting bij de persoonlijke behoefte. Jammer genoeg. We kijken hoe we in de toekomst middels innovatieve verbeteringen / (win)acties of anderszins beter aansluiting kunnen vinden. De 11 opgewaardeerde HD-zenders die recent zijn toegevoegd is al zeker een mooi cadeau waarvan iedereen blijvend kan profiteren :confetti_ball: 

Vandaag  heb ik een mail gekregen over “Het Kerstkadootje van KPN". Blijkbaar is de info van @Nadia achterhaald?

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Reputatie 7
Badge +28

Dat betreft geen extra MB’s, maar wat anders zoals een gratis zender of een winactie.

Lees daar hier meer over:

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-eindejaarskalender-meld-je-aan-485719

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Reputatie 7

Hey @Thuismanager en @Roberto T, leuk dat jullie de community een vraag stellen. Welkom op het KPN forum! Klopt, we hebben dit jaar voor een andere insteek gekozen, @Katana321 De voorgaande jaren kon niet iedereen de decembercadeaus waarderen, helaas. Maar we laten je niet met lege handen staan. KPN Eindejaarskalender - Meld je aan! doe je mee aan de adventskalender van KPN. Elke dag mag je een kerstbal openen waar een leuke verrassing inzit :champagne:

 

Echt een gemiste kans. Jammer! Die extra mb's waren zeer welkom in december.

Beetje jammer. Die extra data was altijd fijn. Dan kon je tenminste een maandje gewoon spotify online houden en eens lekker veel muziek luisteren zonder alles eerst op te slaan. KPN begint me steeds meer teleur te stellen.

Reputatie 7

Dat is erg jammer, @Gebruiker a en @J.Tes. Hebben jullie je al ingeschreven voor de KPN Eindejaarskalender? Dat kan nog tot 17 december (morgen). Wees er dus snel bij, voor het te laat is. Misschien pak je nog een leuke verrassing uit :) 

Nee, dat spreekt me niet aan, sorry.

Reputatie 7

Jammer, @Gebruiker a 

Een extra GB is altijd leuk, en ik zou willen dat ik een HD tv had dan waten die extra zenders ook leuker. Jammer KPN,  maar toch een gelukkig nieuwjaar gewenst.

 

Reputatie 7

Het mooiste cadeau dat KPN kan geven wordt momenteel mooi ingepakt en daar zullen ik en vele anderen heel blij van gaan worden. :sunglasses:

Ik heb gisteren het mooiste cadeau van KPN mogen uitpakken en daar ben ik heel blij van geworden. 2020 gaat een fantastisch jaar worden voor de KPN abonnee. :relaxed:

Ze houden iedereen voor de gek HD op gewaardeerd ( serieus )Voorbeeld wat als je geen goeie TV hebt 🤔 zo kan ik nog wel paar voorbeelden geven. Zeker weinig mensen hier die verstand van techniek hebben . Dooie mus mensen ( sorry ) kpn hangt de clown uit alleen rooie neusje ontbreekt nog 🤡.

Gr J.B vanuit een zeer zonnig Maspalomas ( G.C )25gr ( sorry 🤤😎 daarom woon ik ook hier in de winter)

Vergat ik nog te zeggen..Belde nog geen maand geleden met klantenservice van kpn.

Die mevrouw zei dat we dit jaar gewoon die 5GB extra gratis kregen.

Korte uitleg wou abonnement veranderen extra Mb’s toe zei die aardige kpn medewerkster dit. 

Vreemd dat eigen medewerkers niet goed op de hoogte zijn…. dat belooft wat voor de toekomst. ( niet voor de medewerkers die wel goed op de hoogte zijn ).  

J.B 

Badge +19

De meeste mensen worden altijd blij en positief van de zon en het mooie weer. Bij jou werkt dat blijkbaar niet. Ga maar weer lekker de zon in en neem nog een glaasje.

Ze houden iedereen voor de gek HD op gewaardeerd ( serieus )Voorbeeld wat als je geen goeie TV hebt 🤔

 

Als je zoveel verstand van techniek hebt (zoals je zelf impliciet profileert), dan zal je ook vast wel een betere TV hebben om van HD te kunnen gaan genieten. Ik vind je verhaal warrig en al helemaal vreemd dat het bericht uit Spanje komt. Dan kan je dus alleen maar via de app kijken… tja, dat is nou eenmaal niet zo scherp als je dat naar een TV streamt :)

 

Trouwens wel grappig dat sommigen die cadeautjes zoals extra MB's incalculeren… wij nemen gewoon een abonnement dat altijd voldoende is… en de rest zien we als een leuke geste. Ik merk wel dat zo’n forum steeds minder leuk is om te lezen, met al die klagers. Wat een grafstemming af en toe.

 

Anyhoe… fijn restant van de nationale Meubelboulevarddag gewenst en alvast een fijne jaarwisseling!

 

 

Creatives schreef...

Als je zoveel verstand van techniek hebt (zoals je zelf impliciet profileert), dan zal je ook vast wel een betere TV hebben om van HD te kunnen gaan genieten. Ik vind je verhaal warrig en al helemaal vreemd dat het bericht uit Spanje komt. Dan kan je dus alleen maar via de app kijken… tja, dat is nou eenmaal niet zo scherp als je dat naar een TV streamt :)

 

Trouwens wel grappig dat sommigen die cadeautjes zoals extra MB's incalculeren… wij nemen gewoon een abonnement dat altijd voldoende is… en de rest zien we als een leuke geste. Ik merk wel dat zo’n forum steeds minder leuk is om te lezen, met al die klagers. Wat een grafstemming af en toe.

 

Anyhoe… fijn restant van de nationale Meubelboulevarddag gewenst en alvast een fijne jaarwisseling!

Einde van wat Creatives zei.

Reactie van mij.…

Jij ook fijne dag toegewenst Creatives

Als je goed leest was een voorbeeld niet voor mij. Maar voor mensen die het misschien minder hebben dan mij.( beetje kerst gevoel ) 🥳

 

Je werkt er zelf ook aardig aan mee zoals iedereen kan lezen.( dat verzieken van forum )

Maar ja als je ook verplicht mee moet naar meubel shops kan ik me daar wat bij voorstellen.

Bedoelde het niet raar maar zo zie ik het. Werk / woon niet in  Nederland ( in winter ) maar lekker in de zon waar iedereen vrolijk is ook nog bij een hele grootte technische organisatie 🤣.

Hoop dat iedereen ondanks dit toch allemaal een tof oud en nieuw hebben.

Groetjes J.B.

 

 

Was ook voor Joep1965 maatje van Creatives..

Reputatie 7

Ze houden iedereen voor de gek HD op gewaardeerd ( serieus )

Ik meet anders keurig een bitrate van net boven de 7Mbps bij die opgewaardeerde zenders…

...en dat komt precies overeen met de bitrate van alle "gewone" HD zenders.

Reputatie 1

Ik zie ineens dat alle extra mb's die we (5 telefoonnummers) deze maand gekregen hebben weg zijn en dat we na de kerst gereset zijn of zo en weer op de oorspronkelijke mb's zitten. Hoe kan dat? Ik dacht dat deze geldig zouden blijven tot 31 december?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge +19

Er is dit jaar geen kerstaktie met gratis Mb's geweest!!

Reageer