Beantwoord

Wijzigen forum post

  • 17 January 2021
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Is het mogelijk een reactie op het forum te wijzigen nadat je deze gepost hebt? Ik constateer regelmatig (spelling) fouten in een post op het forum nadat ik deze heb gepost. Het zou fijn zijn  als ik dat nog kan corrigeren.

Met vriendelijke groet,
Dennis.

icon

Beste antwoord door RBxx 17 January 2021, 07:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @dmutsaers , je kan jouw reactie bewerken tot één uur na plaatsing. Dat gaat via de drie puntjes rechtsonder en dan 'Bewerk'.

Hallo @dmutsaers , volgens mij heb je maximaal 30-60 minuten de tijd om je tekst aan te passen.

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Jammer dat je hier maar 1 uur de tijd voor hebt. Vaak zie ik zulke fouten pas een dag later, als ik het nóg een keer nalees. Dit is ook het eerste forum waar ik zo'n limiet tegenkom. :disappointed_relieved:

Bewust gedaan, anders zijn er van die malloten die na een antwoord ineens hun post helemaal aanpassen het het geheel onleesbaar word, het forum waar ik beheerder ben heb ik dit ook eens een poosje ingesteld omdat er zo’n persoon zat, die is nu op eigen verzoek verwijderd en ik heb hem ook gelijk op alle mogelijke fronten geblokt om terug te komen.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @dmutsaers , de optie is bedoeld voor correctie van kleine (spel) fouten. Dan is één uur voldoende, gewoon direct na plaatsing nog even doorlezen. Op een later moment plaats je een nieuwe reactie. Dat houdt de discussie ook 'eerlijk' 😉

Reputatie 4
Badge +3

@RBxx 
Dat is juist het probleem, het eerste uur kan ik het 100x opnieuw doorlezen, maar dan valt mij de fout niet meer op. Ik lees er gewoon overheen omdat ik weet wat er zou moeten staan. Ik neem aan dat dit fenomeen psychologisch ook goed is te verklaren.:wink:

Reputatie 6
Badge +7

Jawel maar dat verklaren is niet gratis helaas😜

Overkomt mij ook dat n woord verkeerd ingevuld wordt door auto text correctie. Als je dat een dag later ziet en de zien is onleesbaar erdoor. Stuur ik enkel zien= zin. Als dingen gewoon duidelijk zijn verbeter ik niks.

Alberto 

Uit Murcia