Beantwoord

3 x afspraak niet nagekomen

  • 11 March 2013
  • 16 reacties
  • 7320 keer bekeken

Op 25 februari zou er een installatiemonteur langs komen tussen 8.00 en 12.00 uur voor het installeren van alles-in-1. Na 13.00 uur geen monteur geweest, gebeld met KPN. KPN biedt excuses aan er bleek iets fout te zijn gegaan. Diezelfde dag was ik al afgesloten van Ziggo, dus geen TV, geen telefoon en geen internet !!! Nadat ik dit had verteld en na excuses van hun kant, lieten zij mij toch weer wachten tot 7 maart (volgende afspraak) ondanks het feit dat ik internet plus een tweede telefoonnummer ook zakelijk nodig heb.
Verleden week belde ik om in de tussentijd het tweede telefoonnummer te laten doorschakelen naar mijn mobiele (wat ook weer niet ging want eerst moest de monteur langs zijn geweest) en toen bleek dat er helemaal niets in hun systeem stond van een afspraak op 7 maart. Toen werd er vervolgens weer een nieuwe afspraak gemaakt (de 3e inmiddels!!!) voor 11 maart (vandaag dus), tussen 8.00 en 12.00 uur. Na twaalven weer geen monteur geweest dus ik weer bellen. KPN medewerker vertelt mij dat de monteur vanmorgen aan de de deur is geweest, 3 x gebeld heeft en een briefje heeft achtergelaten in de brievenbus. 1. Er heeft definief NIEMAND aangbeld vanmorgen. 2. Er ligt ook geen briefje in de bievenbus!!! Dan krijg je toch wel een vervelende smaak in de mond! Als er bij KPN tot 3 x toe een fout wordt gemaakt en het wordt op deze manier afgehandeld dan vraag ik mij af waar we mee bezig zijn.

Gewenste oplossing

Vandaag nog een monteur want dit is gewoon schandalig en wij zitten al 2 weken zonder TV, telefoon en en internet!

icon

Beste antwoord door Ronald_ 21 March 2013, 13:15

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste stresssss,

We hebben dit inmiddels voor je opgepakt en mijn collega neemt contact met je op.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

fijn bedankt. Weet u ook wanneer dat gaat gebeuren?

Met vriendelijk groet,

Maurice Stevens

Reputatie 7
Badge +11
Beste Maurice,

Van mijn collega heb ik vernomen dat er inmiddels contact met je is geweest en een afspraak is gemaakt.

We horen graag wanneer de monteur is geweest of het geheel is opgelost.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

ten eerste nog bedankt voor de snelle service. Eindelijk iemand gevonden bij KPN die een probleem wél oppakt.

De Monteur  is net langs geweest en bij meting bleek dat de afstand naar de centrale maar iets van 40 meter was. (als ik het goed begrepen heb). De monteur zou dit doorseinen en dan zou er een nieuwe monteur komen om de aansluiting naar onze woning te repareren. 

Ik hoop dat ook dit snel kan worden afgehandeld want inmiddels zijn we al 2 weken afgesloten.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.

Beste Cornelis,

vandaag 3 weken afgesloten van tv, telefoon en internet!

Vandaag zouden de monteurs komen om de verbinding naar onze woning te repareren. Ik werd donderdagavond gebeld door KPN en toen is er telefonisch een afspraak gemaakt voor vandaag. De monteurs zouden komen tussen 8.00 en 10.00 uur.

Inmiddels is het 10.00 uur geweest en ik wordt langzamerhand toch erg zenuwachtig. Zou het kunnen dat de monteurs(s) op afspraak nummer 5 wéér niet komen opdagen ???!!!!!!!!!!!!!!!

Het zal toch niet waar zijn!

Met vriendelijke groet 
M. Stevens

Beste Cornelis,

ik heb net maar weer eens met de klantenservice gebeld en wat blijkt: Er schijnt ALWEER iets fout te zijn gegaan met de afspraak van de monteur! Afspraak nummer 5 is ook mislukt!

Nu werd mij weer toegezegd dat de eerstvolgende monteur die vrij komt vandaag nog langs zal komen om de boel te repareren. Ik ga dit nog afwachten en dan is voor ons werkelijk de maat meer als vol! Ik ga dan een advocaat inschakelen en een flinke claim indienen bij KPN. Zo ga je niet met mensen om!

Met vriendelijke groet,

M. Stevens

Beste Cornelis,

heb je mijn berichten gelezen/ontvangen.

Nadat ik vanmorgen gebeld had dat ze na de zoveelste keer niet zijn komen opdagen vertelde een medewerker dat er weer iets fout was gegaan en dat de eerstvolgende monteur die vandaag vrijkwam naar ons toe zou komen. Dat was om 10.15 uur.

Het is nu 14.00 uur en ik neem aan dat er in de tussentijd wel een monteur is vrijgekomen. Net wéér gebeld en nu  verteld deze meneer mij dat er voor vandaag helemaal geen afspraak opstaat en dat datgene wat die vorige meneer mij vertelde helamaal niet kon kloppen.

Wil je a.u.b. even dringend contact met mij opnemen graag?

Met vriendelijke groet

M. Stevens

Wie van KPN is zo vriendelijk en wil z.s.m. met mij contact opnemen, nadat ik vanmorgen alwéér door KPN in de steek ben gelaten doordat de monteur voor de 5e keer niet is komen opdagen!!

Wij zitten inmiddels al 3 weken zonder TV, telefoon en internet!!! DIT IS ECHT TE GEK 

Met vriendelijke groet,

M. Stevens

Wie van KPN is zo vriendelijk en wil z.s.m. met mij contact opnemen, nadat ik vanmorgen alwéér door KPN in de steek ben gelaten doordat de monteur voor de 5e keer niet is komen opdagen!!

Wij zitten inmiddels al 3 weken zonder TV, telefoon en internet!!! DIT IS ECHT TE GEK 

Met vriendelijke groet,

M. Stevens

Reputatie 4
Badge +8
Beste M. Stevens,

Ik begrijp van mijn collega Tim, dat hij inmiddels contact met je heeft opgenomen? Ik hoop dat hij je wat duidelijkheid heeft kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Ronald

beste Ronald,

Tim heeft indewrdaad contact opgenomen maar kon mij helaas geen duidelijkheid geven over een datum voor de volgende afspraak.

Met vriendelijke groet

Maurice Stevens

Reputatie 4
Badge +8
Beste Maurice,

Ik zie dat de monteur inmiddels is langsgeweest en het probleem heeft opgelost. Klopt dat? 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Best Ronald,

de monteur is inderdaad geweest vanmorgen en het signaal werkt nu. Helaas krijg ik een en ander nog niet correct aan het werken. Zo hapert de tv af en toe en op de slaapkamer krijg ik geen draadloze internetverbinding.

Nadat ik verleden week met Tim had gebeld is er verleden week dinsdag een monteur geweest (ik dacht dat het een netwerkmonteur van KPN was, zoals Tim vertelde). Hij was begonnen met de installatie maar nadat hij constateerde dat er geen signaal was kon hij verder niers meer doen.

Hij vertelde mij toen dat, nadat de boel gerepareerd was er diezelfde dag of de dag erna nog eens een installatiemonteur zou langs komen om de zaak verder af te werken. 

Ik hoop dus nu dat deze z.s.m. kan komen om de hele zaak af te handelen.

Met vriendelijke groet

Maurice

P.s. beleefdheidshalve zal ik deze informatie ook even doorsturen naar Tim.

stressssss schreef op 21 mar '13 om 13:44u
Best Ronald,

de monteur is inderdaad geweest vanmorgen en het signaal werkt nu. Helaas krijg ik een en ander nog niet correct aan het werken. Zo hapert de tv af en toe en op de slaapkamer krijg ik geen draadloze internetverbinding.

Nadat ik verleden week met Tim had gebeld is er verleden week dinsdag een monteur geweest (ik dacht dat het een netwerkmonteur van KPN was, zoals Tim vertelde). Hij was begonnen met de installatie maar nadat hij constateerde dat er geen signaal was kon hij verder niers meer doen.

Hij vertelde mij toen dat, nadat de boel gerepareerd was er diezelfde dag of de dag erna nog eens een installatiemonteur zou langs komen om de zaak verder af te werken. 

Ik hoop dus nu dat deze z.s.m. kan komen om de hele zaak af te handelen.

Met vriendelijke groet

Maurice

P.s. beleefdheidshalve zal ik deze informatie ook even doorsturen naar Tim.

 
Kijkend op het forum zie ik dat ik niet de enige ben die al DRIE keer voor niets zit te wachten op een installatie. Kost me, als zelfstandige, 3 dagen inkomen...Hebben ze bij KPN écht schijt aan !!!!

Reputatie 7
Badge +24
; begrijpelijk dat je hier niet blij van wordt. Ik zie dat mijn collega Tim je in dit topic antwoord heeft gegeven. Als je daarop wilt reageren, dan helpen we je daar verder. Alvast bedankt! 

karin-jes schreef op 23 mar '16 om 16:59u
stressssss schreef op 21 mar '13 om 13:44uBest Ronald,

de monteur is inderdaad geweest vanmorgen en het signaal werkt nu. Helaas krijg ik een en ander nog niet correct aan het werken. Zo hapert de tv af en toe en op de slaapkamer krijg ik geen draadloze internetverbinding.

Nadat ik verleden week met Tim had gebeld is er verleden week dinsdag een monteur geweest (ik dacht dat het een netwerkmonteur van KPN was, zoals Tim vertelde). Hij was begonnen met de installatie maar nadat hij constateerde dat er geen signaal was kon hij verder niers meer doen.

Hij vertelde mij toen dat, nadat de boel gerepareerd was er diezelfde dag of de dag erna nog eens een installatiemonteur zou langs komen om de zaak verder af te werken. 

Ik hoop dus nu dat deze z.s.m. kan komen om de hele zaak af te handelen.

Met vriendelijke groet

Maurice

P.s. beleefdheidshalve zal ik deze informatie ook even doorsturen naar Tim.

 Kijkend op het forum zie ik dat ik niet de enige ben die al DRIE keer voor niets zit te wachten op een installatie. Kost me, als zelfstandige, 3 dagen inkomen...Hebben ze bij KPN écht schijt aan !!!!

 
Beste karin-jes,

Ik kan met alleen maar aansluiten bij jouw opmerking.... Het wordt tijd dat ze bij KPN eens uit dat PTT tentje komen :@

Reageer