Beantwoord

aansluiting vaste telefoon op Experia Box V 10

  • 26 December 2020
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Door een ongelukje is de kabel die in poort PHONE 2 van mijn Experia Box V10 zat losgekomen. De kabel komt uit een kastje in de meterkast en bevat vier draden waarvan één blauw en één geel. De drie draagbare telefoons (Philips) werken via een stroomadapter. 
De poort van PHONE 1 is helemaal leeg. Daar kan ik de tweedraden dus niet in kwijt. In de poort van PHONE 2 zit een plastic blokje met een gaatje in het midden en een lipje aan de bovenkant.

Mijn vraag: moet ik hier de blauwe en de gele draad invoeren. En zo ja: HOE?

icon

Beste antwoord door RBxx 26 December 2020, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frank Vleeskens 

Het plastic blokje met een lipje is het ‘stekkertje’ wat aan de kabel zat. Door het lipje in te knijpen kan je het stekkertje uit de poort trekken.

Door het ongelukje is de kabel hier uitgetrokken. Dat is zonder een speciale tang en een nieuw stekkertje niet te repareren. Heb je toevallig nog een ander telefoonsnoertje? Dat zit vaak in het installatiepakket van KPN.

Bedankt, Ruud, voor je snelle en duidelijke reactie.