Abonnement omgezet, nog niet gewijzigd

  • 11 December 2020
  • 6 reacties
  • 39 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Wij hebben 2 maanden geleden ons vastbellen abonnement om gezet naar onbeperkt voor € 16.50. Nu nog niet geregeld.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Jou. Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik waar de bestelling blijft hangen. :relaxed:

Welkom op het forum @Jou. Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik waar de bestelling blijft hangen. :relaxed:

Mijn gegevens zijn bij KPN volledig bekend Wij hebben een compleet pakket. Daarbij hebben wij ons aangemeld voor Onbeperkt bellen a€ 16.50. Meerdere mails worden door KPN niet beantwoord. Wat bedoeld u met profiel precies. Bedankt voor de hulp die u aanbied.

Reputatie 7
Badge +17

Ik bedoel met het profiel je profiel hier op het forum. De gegevens die je daar invult zijn niet te zien voor andere forumgebruikers. Alleen voor de medewerkers van KPN hier op het forum. Als je daar je postcode en huisnummer invult kan ik je gegevens vinden binnen onze systemen. Je mag eventueel ook mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen als het invullen niet lukt. Als je op deze link klikt kom je automatisch op de pagina waar je de gegevens kan invullen. 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het voor je aangepast. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging hiervan. Je kan eventueel de volgende keer de volgende stappen volgen om zelf wijzigingen te doen. 

Bedankt fijn geholpen