Beantwoord

Afkoopsom na opzeggen telefonie

  • 13 December 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Badge

Ook bij mijn moeder van 95 jaar en 10 jaar telefoon van kpn gehad. Nu ze geen huistelefoon meer wil, is het afgesloten. Ze krijgt nu een factuur van nov daar krijgt ze wat terug maar moet wel een afkoopsom van 25, 72 betalen. Dit kan natuurlijk natuurlijk niet kloppenĀ  10 jaar lid van kpn stop je ermee dan kun je betalen?Ā 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 December 2020, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @JpmbrĀ . Welkom op het forum.

Dat kan niet de bedoeling zijn. Kun jij in je profiel zoveel mogelijk relevante informatie over de aansluiting van je moeder plaatsen? Dan ga ik kijken wat ik hier aan kan doen.Ā 

Ā 

Badge

HoiĀ @JpmbrĀ . Welkom op het forum.

Dat kan niet de bedoeling zijn. Kun jij in je profiel zoveel mogelijk relevante informatie over de aansluiting van je moeder plaatsen? Dan ga ik kijken wat ik hier aan kan doen.Ā 

Ā 

Ik zelf ben geen klant van kpn

Ik heb de factuur gevonden en ga kijken wat ik voor je kan doen. Ik kom er deze week op terug!

Excuses dat het later is geworden. Ik heb een collega gevraagd het bedrag te crediteren. Ik wil je vragen om de afschriften even in de gaten te houden.