Beantwoord

afluisteren voicemail

  • 30 December 2020
  • 9 reacties
  • 4075 keer bekeken

op mijn kpn voicemail ingesteld. daarna nr. 842-333 gebeld. dan wordt er gezegd dit nr. bestaat niet???

icon

Beste antwoord door RBxx 30 December 2020, 17:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @robert74 , om de voicemail af te luisteren bel je vanaf een vaste telefoon 1233

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @robert74 Voor de VoiceMail van de vaste telefoon geldt het volgende:

Luister je VoiceMailberichten af via 0842-333. Let op de 0 aan het begin!

Als je een nieuw bericht hebt, zijn er verschillende opties in het VoiceMail menu waaruit je kunt kiezen.

 

Admin: Voor meer informatie over voicemail op je mobiel kan je terecht in dit topic.

Hallo @RBxx , wat is er mis met 1233? Die gebruik ik altijd.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JanD,

Ik volg de instructies op de KPN website. Ik ken 1233 alleen als toegang tot de Voicemail van KPN mobiel. Zie: Voicemail instellen en gebruiken op Mobiel | KPN

Hallo @RBxx , ik gebruik geen mobiele voicemail, in MijnKPN staat 1233 ook voor-ingevuld als zijnde doorschakelen naar voicemail na x maal overgaan van de vaste telefoon.

 

Reputatie 7
Badge +21

Kan @Thomas nog een uitspraak doen over het gebruik van 1233 voor de voicemail “vast bellen”? 

De website spreekt alleen over 0842-333 voor vast, terwijl 1233 alleen bij mobiel genoemd wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het hier inderdaad ook staan als 0842-333 voor vast en 1233 voor mobiel maar heb zelf geen huistelefoon om 1233 te proberen!
Als @JanD  zegt dat dat het met 1233 ook werkt vermoed ik ook dat dat ook werkt!

Reputatie 7
Badge +21

Ok @Thomas , ik heb zelf de proef op de som genomen :wink:

Zojuist 1233 gebeld op de vaste telefoon en inderdaad kom ik bij de voicemail terecht.

Ongedocumenteerd maar het werkt !

Hallo @Thomas , sinds TFT gebruik ik al 1233, ik weet niet beter. In MijnKPN staat 1233 ook standaard ingevuld als voicemailnummer.

CC: @RBxx