Beantwoord

BelOnbeperkt Nederland opzeggen maar vaste nummer behouden, kan dat?

  • 9 August 2023
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb nu een abonnement alles in 1 instap met Belonbeperkt Nederland erbij.

Nu hebben wij alle twee een mobiel met onbeperkt bellen, nu willen wij alleen de huis telefoon nog gebruiken voor mensen die ons op het huis telefoonnummer bellen behouden, zonder Belonbeperkt Nederland.

Is dat mogelijk, als mijn abonnement wil wijzigen geeft die aan dat je je vaste telefoonnummer kwijt ben.

icon

Beste antwoord door PeterG 9 August 2023, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ja. Je kunt de optie (laten) uitzetten.

Dit schijnt alleen te kunnen via bellen naar de klantenservice. “belonbeperkt uit abonnement halen”. Als het goed is wordt je doorverbonden met een echt mens.

Via doe-het-zelf in MijnKPN lukt het niet.

KS kpn 0800-0402, werkdagen 8:00 tot 18:00 uur; zaterdagen tot 17:00 uur.

Reputatie 5
Badge +4

Volgens mij heb ik het destijds met de KPN-app gedaan. Ik dacht toen dat de wijziging de volgende factuurmaand zou ingaan en dat we nog even gratis konden bellen, maar uit de factuur bleek dat het direct was ingegaan. In het begin was het even wennen dat je om terug te bellen na een gemist gesprek, eerst even de mobiel moest pakken. 

Het uitzetten kan je ook via de app of MijnKPN website versie proberen. Ik zie dat het nu via de app/site zou moeten kunnen 

Maar bellen is ook altijd een mogelijkheid! 0800-0402 werkdagen 8 tot 18; zaterdags tot 17 uur.

Dank jullie wel voor de reacties, daar kan ik tenminste iets mee.

@JRe schrijft: terug te bellen na een gemist gesprek, eerst even de mobiel moest pakken. 

Bij mij komen ook gesprekken naar de vaste telefoon na 2 x overgaan op de mobiele. De vaste is na 2 x overgaan doorgeschakeld. Omdat het mobiele nummer op hetzelfde adres staat zijn daar geen doorgeschakelde gesprekskosten. Terugbellen is dan een fluitje van een cent; het nummer is in de mobiel opgeslagen bij onbeantwoorde gesprekken.

Reputatie 5
Badge +4

@PeterG @Jos van Vessem Het gratis doorschakelen is afhankelijk van je abonnement.
Bij ons abonnement kost een gesprek van 2 seconden van vaste aansluiting naar één van onze mobiele nummers €0,16. Voor de vaste lijn hebben wij nog een oud Telfort-abonnement (TFT), en voor de mobiele nummers Hussel.