Beantwoord

Betaal voor telefoonnummer dat ik niet gebruik

  • 27 October 2020
  • 10 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik betaal voor telefoon terwijl ik dat niet heb, ik wil een andere overeenkomst, anders vind ik jullie te duur.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 November 2020, 08:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Inky. Gaat om het een telefoontoestel waar je voor betaald terwijl je dit niet hebt of gaat het om een vast telefoonnummer dat je niet gebruikt bij het Thuis abonnement? Zou je het iets meer kunnen/willen toelichten en je profiel willen invullen. 

Beste Jeroen,  ik probeer te zeggen dat ik bij kpn vaste telefoonkosten betaal terwijl ik geen telefoon heb. Daardoor vind ik mijn abonnement te duur, en denk erom te gaan veranderen van provider.

Reputatie 7

Maar dan beëindig  je toch de optie voor vaste telefonie?

Wat voor een abonnement(en) heb je dan nu?

Ik zal eens kijken of dat gaat, morgen even bellen met kpn, ff afwachten.

Je vaste telefoon zit er voor slechts 2 euro abonnementskosten per maand bij in. Dat is dus helemaal niet veel. Grootste kostenpost vast bellen: het bellen en evt. Belonbeperkt.

Bij Alles-in-één kan het er niet uit. Dan zul je over moeten naar het nieuwe Hussel abonnement. Maar… het kan zijn dat je dan in totaal toch dúúrder uit bent.

Heb je “internet + TV + vaste telefoon” dan kan je de optie gewoon uitzetten. Ook hier scheelt het slechts 2 euro per maand.

Bij Hussel kan het ook uit. Voor € 2 per maand.

******************

@Jeroen_dB . Dit topic zou naar '’vast bellen'’ kunnen. Nu onder '’mobiele abonnementen'’ hoort het i.i.g. niet.

Reputatie 7
Badge +19

Is verplaatst @PeterG.

Ik begrijp dat je zelf telefonisch contact opneemt met KPN @Inky

Ik heb gegoogld en zie dat ik niet kan veranderen, dus toch op zoek naar een goedkopere zal moeten gaan.

Reputatie 7

Ik heb gegoogld en zie dat ik niet kan veranderen, dus toch op zoek naar een goedkopere zal moeten gaan.

Waarom zou jij het niet kunnen veranderen?

Iedereen kan uiteraard vaste telefonie stoppen dus jij ook.

Wat voor een abonnement heb je?

Veranderen van abonnement kan altijd bij KPN. Je hebt nu Alles-in-één, daar kan het niet uit.

Als je switcht naar “Hussel” met dan alleen internet + TV, dan heb je geen en betaal je niets voor je vaste nummer.

Nu betaal je dus ook maar 2 euro per maand in het abonnement voor de vaste telefoon.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb gegoogld en zie dat ik niet kan veranderen, dus toch op zoek naar een goedkopere zal moeten gaan.

Een vast telefoonnummer kan er uit worden gehaald. Als je jouw profiel invult, dan kan ik het er zo uithalen. Wil je helemaal jouw pakket goedkoper maken, dan lijkt het me verstandig om te bellen met ons gratis nummer 0800-0402. Kun je zonder problemen je hele pakket doorspreken met een medewerker en alles wijzigen wat je eventueel wil wijzigen.