Beantwoord

betalen voor een telefoontje naar mijn eigen vaste nummer??? huh??

  • 28 November 2020
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 1

Kreeg vanmorgen de rekening voor mijn maandlasten bij KPN

Daarop 16 euro cent voor een belletje over de vaste lijn naar ….. mijn eigen vaste nummer : dwz van mijn vaste lijn naar mijn vaste lijn

Hoe kan dat nou??

icon

Beste antwoord door Hanna_ 2 December 2020, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Interessant, heb je wellicht doorschakelen naar voicemail of een gekozen nummer aan staan?

Zo ja, zou het kunnen zijn dat je per abuis jouw eigen nummer een keer gebeld hebt?

Reputatie 1

voicemail uit
doorschakelen uit
zou niet weten waarom en hoe ik met een vast toestel mijn vaste lijn zou / kan bellen

 

Reputatie 7

zou niet weten waarom en hoe ik met een vast toestel mijn vaste lijn zou / kan bellen

Ik zou ook niet weten waarom je die zou bellen maar het bellen van jouw vaste lijn kan heel eenvoudig door jouw eigen nummer in te voeren. Als er dan zo'n doorschakeling ingesteld had gestaan dan was die ook door jouw telefoontje geïnitieerd.

Reputatie 1

tuurlijk die reactie is logisch, maar als ik met mijn vaste lijn mijn vaste nummer bel, dan krijg ik de in gesprek toon ……………  ook logisch, want je kunt jezelf niet bellen als je met het bel-toestel de lijn bezet houd, toch??

en doorschakelen en voice mail is niet ingesteld 

dus, hoe kan het dat ik moet betalen voor een gesprek dat niet mogelijk is???

Reputatie 7

tuurlijk die reactie is logisch, maar als ik met mijn vaste lijn mijn vaste nummer bel, dan krijg ik de in gesprek toon ……………  ook logisch, want je kunt jezelf niet bellen als je met het bel-toestel de lijn bezet houd, toch??

Klopt en daarom stelde ik ook de vraag of je wellicht doorschakelen naar voicemail of een gekozen nummer aan hebt staan want dan was je dus doorgeschakeld en had je direct het starttarief €0,15 aan je broek en een paar seconden voordat je ophangt en je hebt de laatste eurocent ook op je rekening staan.

Dus als je doorschakelen aan had staan dan was een gesprekje van zo'n 4 seconde met jouw eigen voicemail al genoeg voor die €0,16 op jouw factuur.

Maar goed, in jouw geval kan dat de oorzaak niet geweest zijn immers je hebt geen doorschakeling aan staan.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ArMaBaars, welkom op het forum!

ik zie dat @wjb jou al aardig op weg heeft geholpen. Ik vond het zelf ook erg vreemd, want je kan natuurlijk niet jouw eigen nummer bellen, dus ik heb de factuur er bij gepakt. Op de factuur zie ik dat jij niet jouw eigen nummer hebt gebeld maar een ander 06-nummer, hiervoor brengen we natuurlijk gewoon kosten in rekening. Ik hoop dat daarmee jouw vraag is beantwoord. :grinning:

Reputatie 1

ooooooooooooo hoe dom ………………… niet goed gekeken …… dank voor de eye opener @Hanna_ 

Reputatie 1

topic kan dicht