Beantwoord

Chicago 990s kan het basis station niet vinden

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

2 van de 3 telefoons kunnen het basisstation niet meer vinden, en ook niet met aanmelden.

Ik heb het hand matig geprobeerd maar dan lukt het ook niet. 

Zit er ergens een resetknop op zodat i dat evt kan proberen

 

Heeft iemand een idee? 

icon

Beste antwoord door Rob. J 3 June 2020, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Rob. J, welkom. Ik heb zelf geen ervaring met die toestellen eerlijk gezegd. Je hebt ze al stroomloos gemaakt neem ik aan? Heb je de handleiding nog ergens? Wellicht staat het daar in...

Reset v.d. basis (alle toestellen worden afgemeld! Pin weer naar 0000)

Haal de stekker uit het stopcontact. En steek deze terug terwijl je de oproeptoets ingedrukt houdt.

Handsets moeten weer aangemeld. Maar als ze nu ook niet werken….

Ik heb de oplossing ondertussen bij een KPN winkel gekregen.
Het is zijn de telefoons van mijn ouders en ik had niet precies in de gaten wat ik moest doen. Bij het basisstation (daar waar de telefoonaansluiting binnenkomt) zit een knopje waar je op moet drukken en dan kan je de andere telefoons aanmelden.

probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb de oplossing ondertussen bij een KPN winkel gekregen.
Het is zijn de telefoons van mijn ouders en ik had niet precies in de gaten wat ik moest doen. Bij het basisstation (daar waar de telefoonaansluiting binnenkomt) zit een knopje waar je op moet drukken en dan kan je de andere telefoons aanmelden.

probleem opgelost.

Fijn om te lezen!