Beantwoord

Cijfercode uit sms over storing wordt niet geaccepteerd

  • 17 May 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

s.

We zijn blij dat de storing is opgelost.

Helaas hebben we een probleem ervaren bij de communicatie over de storing.

We hadden een telefoontje gemist. Dat bleek uit een sms'je. Prima. In het sms'je stond een aanwijzing hoe verder te handelen:

1. bel het opgegeven nr

2.voer de gegeven cijfercode in.

5. Kies optie 5.

Ook goed.

Waar ging het fout: Na het invoeren van de code herhaalde de robot de code en vroeg of dit de juiste code was en gaf aan op 1 te drukken als die juist was en op 2 als deze niet juist was. De code was juist en ik drukte op 1. De robot zei dat hij geen antwoord had ontvangen of dat het onjuist was en dat de verbinding werd verbroken.

Dit proces heb ik verschillende keren herhaald. Steeds hetzelfde.

Het proces verliep dus niet zoals in de sms was aangekondigd, bovendien leidde het niet tot resultaat. Zeer frustrerend!!!

Ik acht dit ontoelaatbaar voor zo een gerenommeerd bedrijf als KPN.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 May 2020, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Lindert, hoewel de aanleiding minder leuk is. Allereerst erg fijn dat de storing die je ondervonden hebt, verholpen is!

Erg jammer dat het niet helemaal goed is gegaan met de communicatie omtrent de storing, als je een instructie ontvangt per sms en die correct opvolgt, zou dit gewoon goed  moeten gaan. Is er nog iets waarvoor je de storingsafdeling zou willen spreken? Of wil je enkel het signaal doorgeven dat dit proces niet goed is verlopen?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de cijfercode die je ontvangen hebt in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!