Beantwoord

dag en nacht worden lastig gevallen door 0103003071

  • 20 April 2019
  • 17 reacties
  • 3528 keer bekeken

Inmiddels zijn we er radeloos en doodmoe van geworden!
Zowel overdag als s,nachts worden we door dit nummer geteisterd kan ik wel zeggen.
Voorheen hield dit op gegeven moment wel op maar dit duurt nu al een week of 3!!
Het houd maar niet op elke 24u worden we zo,n 5 a 6x gebeld door dit nummer en niemand kan er ook maar iets tegen doen?We zitten er al aan te denken om van ellende de vaste lijn de deur maar uit te doen want hier word je knetter idioot van!!
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Je bent niet de enige. Kijk hier maar is:

https://www.telefoonboek.nl/omgekeerd-zoeken/0103003071/
Reputatie 7
Badge +22
Hallo @ellepel,

Door dit nummer zijn er meer mensen lastig gevallen:


Wie heeft gebeld.nl
Ik ben er inmiddels van op de hoogte!
Wat ik echter compleet niet bergrijp dat hier niks aan te doen is?
Bij mobieltje kan je mensen blokkeren nu moet ik waarschijnlijk door zo,n idioot mijn vaste lijn de deur uit doen anders stopt dit nooit???
Reputatie 7
Badge +22
Ik ben er inmiddels van op de hoogte!
Wat ik echter compleet niet bergrijp dat hier niks aan te doen is?
Bij mobieltje kan je mensen blokkeren nu moet ik waarschijnlijk door zo,n idioot mijn vaste lijn de deur uit doen anders stopt dit nooit???

Helaas is dat inderdaad niet te blokkeren. Op je mobiel is het inderdaad wel mogelijk om nummers te blokkeren. Ik heb KPN ook gevraagd of ze het kunnen blokkeren, maar helaas gaat dat niet. Die idioten die je dan bellen nemen gewoon weer een ander nieuw nummer, en dan beginnen ze weer. Eigenlijk is het ook pure SPAM, maar dan via de telefoon. 😞
Reputatie 7
Badge +28
Ik weet niet of jij je huistelefoon heel hard nodig hebt, maar ik zou zelf de telefoon gewoon een week lang buiten gebruik stellen.

Mensen die je vaak spreekt dan inseinen, dat je tijdelijk alleen mobiel bereikbaar bent.
Want als ik alle commotie op internet zie over dit nummer, gaat dit vast geen maanden duren.

Wel goed om dit hier op het forum te melden. Mogelijk gaat een moderator hier werk van maken.
Reputatie 7
Badge +22
Mogelijk gaat een moderator hier werk van maken.
Wat moeten ze dan doen? Ik ben bang dat KPN hier niks aan kan doen. Want heb vaker dit soort telefoontjes gehad, weliswaar een ander nummer, maar het was voor KPN niet te blokkeren.
ik ga het eens proberen Noordzee we hebben inderdaad mobiel beide dan de telefoon maar even weekje uit!bedankt voor de tip!
Reputatie 7
Badge +28
Dennis,

OK, ik dacht dat je stalkers wel kon laten blokkeren. Duurt alleen even. Maar misschien doet KPN dat niet meer. Geen idee eigenlijk.
Reputatie 7
Heb jij een telefoon waar je ringtones op kunt installeren en ringtones kunt koppelen aan contactpersonen?
Zo ja, installeer de ringtone "silent", leg het telefoonnummer vast als contactpersoon en koppel de ringtone aan de contactpersoon.
Wat zal het heerlijk "silent" blijven. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
Op de website van KPN staat een pagina "Hulp bij telefonische overlast" waar je ook een melding kan doen:

https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm

Ook staan daar verwijzingen naar Bel-me-niet register en Onderzoeksfilter
Reputatie 7
Badge +22
Op de website van KPN staat een pagina "Hulp bij telefonische overlast" waar je ook een melding kan doen:

https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm

Ook staan daar verwijzingen naar Bel-me-niet register en Onderzoeksfilter

Ik sta bij het bel-me-niet register, en het duurt 6 weken tot je helemaal in het systeem staat. En ik ben al paar jaar ingeschreven, en nog wordt je gebeld. Het is echt absurd, wat heeft het dan voor zin om je dan bij zo’n organisatie ingeschreven te staan. 🤔
Lieve Dennis ik sta al tijden ingeschreven bij het bel me niet register!Daarnaast had met de nadruk op had ik een geheim nummer.......
Op de website van KPN staat een pagina "Hulp bij telefonische overlast" waar je ook een melding kan doen:

https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm

Ook staan daar verwijzingen naar Bel-me-niet register en Onderzoeksfilter

Leuk die melding doen maar je moet iemand aan de lijn hebben gehad ....
Laat nou het apparaat in kwestie helemaal niks zeggen en jou continu bellen wat dan??
Mateloos irritant! En ik zou willen dat we vanuit KPN meer controle op dit soort zaken konden uitoefenen. De praktijk is dat wij hier meestal niet zo veel tegen kunnen doen. Ik vind persoonlijk de tip van de @Noordzee nog het interessantst en ik hoop dat de overlast op die manier vanzelf 'doodbloed'
Reputatie 7
Badge +28
Die oplossing geeft inderdaad in ieder geval even een weekje rust, ik kan me niet voorstellen dat die lui jou daarna nog wekenlang gaan lastigvallen.

Waarschijnlijk zoeken ze op een bepaald moment wel nieuwe slachtoffers.
Is het ondertussen weer rustig?
Geen nieuws is goed nieuws ga ik van uit. Mocht je ooit nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden! 🙂