Beantwoord

Doorgeschakeld vast telefoonnummer terugschakelen na de verhuizing lukt niet.

  • 20 November 2022
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Wij zijn verhuisd. Om bereikbaar te blijven voor en tijdens de verhuizing hebben wij het vaste nummer doorgeschakeld naar ons mobielnummer. Helaas is ons nieuwe vaste nummer nu niet te bereiken en te gebruiken. Iedereen kan ons nog steeds bellen op ons vorige vast telefoonnummer. Alles op kpn nagezocht maar kan het juiste antwoord niet vinden en je krijgt ook niemand aan de bel behoudens de spraakcomputer die er ook geen raad mee weet. Misschien dat iemand op het forum dit euvel kent?

 

icon

Beste antwoord door Adriaan2 27 November 2022, 23:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Adriaan2 ,

Dat doorschakelen lijkt mij het probleem niet. Het gaat er meer om dat KPN het nieuwe nummer in gebruik laat nemen/oplevert. 

Staat er geen opleverdatum in de verhuisbevestiging bij het nieuwe nummer? 

Bel anders morgen 0800-0402 en spreek in "verhuizen".

 

Noordzee bedankt voor U reactie. Alles zou per 18/11 omgezet worden. Idd internet/tv/wifi werkt perfect. Alleen  het voorgaande nummer uit regio 0174 doet het nog. Ook 08000402 / verhuizen geprobeerd, maar de blikken stem verwijst naar de site. Hoop morgen op een werkdag wel iemand aan de lijn te krijgen.  

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Adriaan2, welkom op het forum.

Is het inmiddels gelukt via 0800 0402? Anders kijk ik graag mee. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag beide postcodes en huisnummers vermelden en het telefoonnummer waar het om gaat. 


 

Alex P, dankjewel voor je reactie. Ik heb idd met 0800 0402 gebeld en kreeg gisteren een sms bericht om een ander telefoonnummer met 2 codes te bellen en kwam op de helpdesk terecht. Normaal vervalt op de dag van overschakeling ook het vorige doorgeschakelde nummer. Deze keer dus niet bleek toen ik de technische dienst aan de bel had. Volgens instructies bij zelf installatie na verhuizing staat dat de telefoon op poort 1 moet staan. Bij mij bleek alles ge upload zijn op poort 2. Uitzonderlijk volgens de techneut. na omschakeling naar poort 2 en een telefonisch check door kpn is alles dik in orde gekomen.  Alles werkt perfect. Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +24

Alex P, dankjewel voor je reactie. Ik heb idd met 0800 0402 gebeld en kreeg gisteren een sms bericht om een ander telefoonnummer met 2 codes te bellen en kwam op de helpdesk terecht. Normaal vervalt op de dag van overschakeling ook het vorige doorgeschakelde nummer. Deze keer dus niet bleek toen ik de technische dienst aan de bel had. Volgens instructies bij zelf installatie na verhuizing staat dat de telefoon op poort 1 moet staan. Bij mij bleek alles ge upload zijn op poort 2. Uitzonderlijk volgens de techneut. na omschakeling naar poort 2 en een telefonisch check door kpn is alles dik in orde gekomen.  Alles werkt perfect. Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Fijn om te lezen dat alles werkt!Â