Beantwoord

doorschakelen is uit, maar help niet

  • 11 November 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

ik heb doorschakelen van vast nummer naar mobiel uit gezet in april 2020

ik heb de telefoon niet eens aangesloten, dit omdat ik hem pas na 4 keer overgaan hoorde.

maar ik blijf dus verbruikskosten houden, op de factuur. dit omdat er toch nog mensen bellen naar mijn vaste nummer, doorgeschakeld worden en dan heel even op voicemail komen. (dit zijn meestal anonieme nummers)

ik heb hierover al contact gehad vorige maand. maar dit heeft niets geholpen . er zitten weer verbruikskosten op de factuur.

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 November 2020, 16:31

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @kleiberg , in MijnKPN, rubriek producten, rubriek thuis, rubriek vaste telefoon kun je doorschakelen uitzetten en het aantal keren dat de telefoon over moet gaan instellen.

 

Reageer