Vraag

E-mailadres wijzigen

  • 19 April 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste KPN, het email adres op de factuur van mijn moeder is onjuist want mijn moeder leest haar email nooit meer.

Gaarne het email adres aanpassen naar mijn email aangezien ik al haar zaken en belangen behartig.

Het juiste email adres is : **********

het telefoonnummer waar het over gaat (van mijn moeder ). is ********

 

ik verneem gaarne uw reactie.

Vincent klopper

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Kpn heeft alleen aan het 06 nummer van je moeder echt niet genoeg vul in het prive gedeelte van het forumprofiel de postcode, huisnummer en klantnummer en de laatste 3 cijfers van IBANnummer van je moeder in dan ziet kpn webcare wie het betreft

 

Ps dit is voor de veiligheid

Reputatie 7
Badge +9

@Vincent Klopper Je kunt het e-mailadres waar de factuur naartoe gestuurd moet worden zelf wijzigen in Mijn KPN van je moeder.

Ook is het eventueel mogelijk om alle voor je moeder bestemde e-mail binnen te halen op je eigen pc. Dan weet je zeker dat je als belangenbehartiger niets mist. Ik doe dat laatste ook voor een 94-jarige tante van me.

Piet.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vincent Klopper Is het inmiddels met het aanpassen via MijnKPN? Als dit niet lukt, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 (We kunnen het hier niet verwerken, i.v.m. verificatiechecks).Â