Beantwoord

Er worden ineens kosten in rekening gebracht voor vast bellen

  • 23 November 2020
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

In de zojuist ontvangen factuur van de KPN staan ineens kosten voor onderling bellen, terwijl ik ‘gratis onderling bellen’ heb. Ik neem aan dat het om een fout gaat, maar dan is het een fout die niet wordt genoemd in het rijtje van mogelijke fouten. Wat is er aan de hand, en wat kan ik doen om deze berekende kosten terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 November 2020, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je ons hiervoor even een berichtje stuurt, @Miebeth. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt.

Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je vragen hiervoor je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Hi Denise,

Fijn dat je even meekijkt. Het meeste van waar je om vraagt, was al ingevuld. Ik heb naast mijn 06 ook mijn vaste nummer nog ingevuld. Ik hoop dat je hiermee iets kunt.

Groet,

Miebeth

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van je profiel.

Je combineert KPN Thuis en Mobiel. Daarmee kun je gratis onderling bellen. Dat betekent dat je vanaf jouw vaste telefoon gratis kunt bellen naar jouw mobiele abonnement en andersom. Voor het bellen naar andere nummers betaal je het reguliere tarief.

Als ik de factuur erbij pak, zie ik dat er niet gebeld is naar jouw 06-nummer, maar alleen naar andere nummers. Voor deze nummers betaal je gewoon het reguliere tarief. De kosten op de factuur zijn dan ook terecht. Het spijt me, maar ik kan de gemaakte kosten niet voor je vergoeden.

Dank voor je reactie, Denise, dan heb ik dat ‘onderling bellen’ altijd volslagen verkeerd begrepen.

Reputatie 7
Badge +17

Dat kan natuurlijk gebeuren. Hopelijk heb ik je zo meer duidelijkheid gegeven over gratis onderling bellen:blush: