In plaats van een slotfactuur heb ik de gebruikelijke tweemaandelijkse factuur ontvangen, factdd. 7 februari.
Hierin wordt naast de gesprekskosten van de afgelopen periode OOK een vooorschot gevraagd en wel voor de periode maart en april.
Omdat ik dit laatste onterecht vind, contact gezocht met de klantenservice met de vraag om een gecorrigeerde nota waarin alleen de gesprekskosten worden vermeld. Antwoord : De medewerker begreep het maar was Niet mogelijk , het contract vaste telefonie heeft een tweemaandelijkse facturatie en de afmelding was nog niet verwerkt toen de nieuwe factuur aangemaakt werd.
U kunt deze nota gewoon betalen, het teveel betaalde krijgt u in april terug.
Een klacht dus ingediend omdat ik niet ga betalen voor een product wat ik niet meer afneem. De reactie op mijn klacht is nagenoeg gelijk. De medewerker begreep het, maar kon niets doen, Het is het beleid van KPN. !!??
Beste directie van KPN.
*Bent u bereid om te betalen voor een product wat u niet meer heeft?
Dan hoor ik dat graag .
* Uw medewerkers begrijpen heel goed de klacht, want ik ben niet de enige, maar verwijzen naar het beleid.
* Klacht wordt hierdoor niet opgelost.
* Stuur mij een nota voor alleen de gesprekskosten van de afgelopen periode.
* Het teveel betaalde voorschot voor de maand februari zie ik dan wel tegemoet in de maand april.
Groet
Beste antwoord door ReginaA
Bekijk origineel