Beantwoord

Gebeld worden door 'Microsoft' met een 0033 nummer.

  • 30 November 2020
  • 1 reactie
  • 1996 keer bekeken

Mijn ouders worden al een tijd meerdere keren per dag  gebeld met verschillende nummers afkomstig uit Frankrijk. (vaste lijn) Mijn ouders verbreken meteen de verbinding. Vanmorgen nam ik de telefoon op. De mevrouw gaf aan te bellen uit naam van Microsoft. Dat de computer van mijn vader gevaar loopt ivm hackers.

Het is de bedoeling dat ik meteen inlog op de computer.   Deze mevrouw zal met dan laten zien dat ze belt met de goede bedoelingen. Vervolgens zal we me dan stap voor stap meenemen in het proces om het probleem ter plekke te verhelpen. 

Dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ze wordt dan dwingend. Een uur later werd ik opnieuw met een ander Frans nummer gebeld. Zelfde boodschap. Op de vraag ons niet meer te bellen, zegt hij doodleuk dat hij hier mee door blijft gaan. Omdat hij dit moet van Microsoft. 

Hebben meer mensen hier ervaring mee?

Hoe stop je dit, zijn deze nummers te blokkeren?

0033-939785590/ 0033564387302/ 0033951708399

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2020, 13:32

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @marielle oosterbroek , dat is niet te stoppen, gewoon meteen ophangen, ik ben de afgelopen maand al diverse keren gebeld, als ik merk dat het die lui zijn zeg ik ‘bye bye’ en hang meteen op.

 

Reageer