Beantwoord

Geen telefonie, wel een annulering

  • 25 February 2020
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Badge

aan Administratie-KPN

Beste mevrouw/mijnheer,

 

Heb geen brief ontvangen over annulering, alleen deze email.

De annulering is door KPN zelf gedaan, de medewerker van KPN heeft mij een KPN telefoonabonnement verkocht ,belbasis.

Toegezegd is dat deze telefoonlijn bij mijn woning naar binnen gebracht zou worden.

Echter toen de KPN-monteur (extrern bedrijf) dit kwam aanleggen bleek dat er nog gegraven moest worden en heeft hij zelf KPN coordinator buitendienst gebeld.

Ik heb toen wel de KPN medewerkster gesproken en die betreurde dat de KPN medewerker mij een telefoonlijn heeft toegezegd met het belbasis abonnement maar er niks aan kon doen, ondanks de belofte van KPN om er voor te zorgen om een lijn binnen te leggen voor een1 jarig abonnement van +- 12,50 per maand .

 

Hoor graag van u

 

Met vriendelijke groet,

Chris Peters

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 February 2020, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @ChrisWijchen, wat een verhaal dit.. Van wanneer is deze annulering? Ik zie een bericht van halverwege vorig jaar dat je zelf via Mijnaansluitingen.nl een aanvraag zou moeten doen. Als ik op onze website kijk, zie ik echter gewoon dat je diensten aan zou moeten kunnen vragen. Ik ben daarom geneigd om je te vragen om toch nog eens te bellen met 0800-0402 om BelBasis aan te vragen.