Beantwoord

Gigaset N300A IP - SIP/2.0 401 Unauthorized op Ubiquity USG-3P

  • 5 June 2021
  • 40 reacties
  • 643 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Molenganger, ik heb hem je privé gestuurd. 

@Bart_Z  Bedankt voor je bericht en de genomen moeite.

Helaas voor mij komt de gebruikersnaam overeen met degene in de servicetool.

Het aanmelden wil niet lukken met de gegevens die ik heb.

Ik ga nog even verder zoeken.

 

Reputatie 7

Helaas voor mij komt de gebruikersnaam overeen met degene in de servicetool.

Het aanmelden wil niet lukken met de gegevens die ik heb.

Ik neem aan dat je op de USG de SIP conntrack module gedisabled hebt, klopt dat?

@wjb @Bart_Z  Het is inmiddels gelukt om aan te melden. De SIP URI instelling stond blijkbaar niet goed.

 

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het nu gelukt is!

@Alleyway, er staat inderdaad nog een order open. Deze zou snel afgerond moeten worden. Verder heb ik je het aanmeldnummer privé gestuurd.

@Bart_Z , Ik heb na een maand nogmaals geprobeerd SIP wachtwoord te wijzigen, maar het gaat nog steeds niet goed.
De vorige keer kon je zien dat er nog een order open stond.
Is dat nog steeds zo en zo ja, kan daar iets aan gedaan worden?

Reputatie 7
Badge +20

@Alleyway, die order is volgens mijn gegevens 1 september al afgerond. Die zou dus niet meer in de weg mogen staan. 

Reputatie 7

@Alleyway, die order is volgens mijn gegevens 1 september al afgerond. Die zou dus niet meer in de weg mogen staan. 

"al" afgerond? :confounded:

@Alleyway, die order is volgens mijn gegevens 1 september al afgerond. Die zou dus niet meer in de weg mogen staan. 

Die order kan ik zelf ook zien in MijnKPN. Die staat er echter al een maand of 2 en de datum schuift steeds op. Het zou kunnen gaan om de modemwissel in juli. Maar dat is dus al heel lang afgerond.

@Alleyway, die order is volgens mijn gegevens 1 september al afgerond. Die zou dus niet meer in de weg mogen staan. 

Die order kan ik zelf ook zien in MijnKPN. Die staat er echter al een maand of 2 en de datum schuift steeds op. Het zou kunnen gaan om de modemwissel in juli. Maar dat is dus al heel lang afgerond.

Lijkt dus toch of er iets blijft hangen

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie de order over voice settings, dus die van de service tool. Ik zie geen andere meer. 

@Bart_Z 
Ik heb last van het zelfde probleem: Telfort → KPN → N300A IP configuratie werkt niet meer.
Na enig zoeken en loggen blijkt dat mijn SIP-gebruikersnaam weergegeven in de servicetool niet overeen komt met de daadwerkelijk verstuurde gebruikersnaam.

Zou je dit voor mij kunnen controleren / oplossen?

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7

 Ik heb last van het zelfde probleem: Telfort → KPN → N300A IP configuratie werkt niet meer.
Na enig zoeken en loggen blijkt dat mijn SIP-gebruikersnaam weergegeven in de servicetool niet overeen komt met de daadwerkelijk verstuurde gebruikersnaam.

Controleer zelf eens wat de gebruikersnaam is die weergegeven wordt in de SIP Servicetool.

Reputatie 7
Badge +20

@janherro, ik heb jouw gebruikersnaam privé gestuurd. 

@Bart_Z hier lijkt ook iets met de logins aan de hand. Zou je ook eens kunnen kijken of onze username overeenkomt met de service tool?

Bedankt alvast