Beantwoord

Heeft opzeggen vaste telefonie gevolgen voor KPN Compleet?

  • 2 November 2019
  • 7 reacties
  • 5359 keer bekeken

Heeft het opzeggen van de vaste lijn gevolgen voor je kpn compleet abonnement. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 November 2019, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Tel nr kpn aub

Reputatie 7
Badge +24

Ligt eraan wat voor abonnement je hebt. Bij veel oudere abonnementen is de telefoon aansluiting een vast onderdeel. Als je geen telefoon meer wilt, zal je een ander nieuw abonnement moeten afsluiten. Dat word dan hussel, en ja, dat heeft gevolgen voor je compleet. Welke is afhankelijk van hoeveel mobiele abonnementen u heeft.

Reputatie 7

Hoi @Willlem, welkom op het KPN forum! Het is zoals Nick inderdaad afhankelijk van wat voor abonnement je nu hebt en wat het wijzigen voor gevolgen heeft. Als je het abonnement al langer hebt kan het zijn dat telefonie een vast onderdeel is van het pakket, dan kan telefonie alleen gestopt worden door over te stappen naar een nieuw pakket, welke onder de Husselvoordelen valt. Die kan dan geen gebruik meer maken van de KPN Compleet voordelen. Andere abonnementen die nog onder de Compleet voorwaarden vallen, behouden de daarbij horende voordelen dan wel. 

Op jouw factuur en in de MijnKPN kan je zien of telefonie er bij in zit of dat het een losse extra is, als je het er apart bij ziet staan kan het zonder gevolgen uitzetten. Als het daar niet staat of als je het niet kunt vinden kijk ik natuurlijk graag met je mee, zou je in dat geval je forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer?

Reputatie 7

Hoi @Willlem, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken, of als je andere vragen voor me hebt, hoor ik het graag.

Hoi.

ik snap het. Heb even gekeken in mijn kpn. Kan vaste telefoon niet uitzetten dus heeft het invloed op kpn compleet.

Blijft maar zo dus voor die ene euro😀

Reputatie 7
Badge +24

Heel verstandig. Om het zo te laten. 

Reputatie 7

Dan zou ik het inderdaad zo laten, dat lijkt dan het beste voor jou te zijn :thumbsup: