Vraag

huistelefoon gaat niet over.

  • 14 November 2020
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Huistelefoon gaat niet over. Gebeld worden kan wel maar dan rinkelt deze niet. Ligt niet aan het toestel want met een nieuwe gigaset hetzelfde probleem. Geluidsinstellingen/ niet storen staan goed ingesteld. Er mee bellen werkt wel zoals het hoort. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @William91. Als het toestel niet rinkelt dan wordt het gebruik er van, wel erg lastig. Uit je bericht maak ik op dat het probleem zich niet in het toestel zelf bevond, gezien het feit dat het met een nieuwe set ook gebeurd. Zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, dus heb ik een meting gedaan in ons technische systeem en jouw telefoongegevens even een reset gegeven. Dan zou het nu zo moeten zijn dat de telefoon weer hoort te gaan rinkelen. Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je vragen om de tool voor storingen te gebruiken op jouw thuisverbinding. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien en ga ervan uit dat de vaste telefoon inmiddels weer werkt.