Beantwoord

Ik wil nieuwe handset Chicago luxe aanmelden. 1 lukt, 2 niet.?????

  • 21 November 2020
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik heb een los basisstation+ Chicago. Ik wil handset vervangen (chicago990S). Heb bij kpn 2 nieuwe toestellen gekocht: Chicago luxe. Ik kan er maar 1 aanmelden. Zodra ik de andere aanmeld is de eerste niet meer aangemeld????Ze hebben elk de naam int 6. Ligt het hieraan? zo ja hoe kan ik dit dan wijzigen?

icon

Beste antwoord door PeterG 21 November 2020, 17:30

Bekijk origineel

3 reacties

Ja. Daar kunnen kennelijk maximaal 6 handsets op. (de meesten dect sets kunnen tot 4).

De eerste 5 blijven aangemeld, de 6de wordt steeds vervangen door de volgende aangemelde.

Enige mogelijkheid nu is de basis te resetten zodat alle aangemelde handsets eruit gaan. Je kunt dan de handsets die je wel (nog) hebt aanmelden.

De Chicago is vrijwel gelijk aan een Gigaset dus resetten gaat vast zo:

Trek de 230 volt adapter van de basis uit het stopcontact. Terwijl je de oproeptoets op de basis ingedrukt houdt doe je die adapter er weer in. Alle toestellen zijn dan afgemeld en de pin staat weer op 0000.

Geweldig Peter. Reuze bedankt, het werkt zoals je zegt. (maar waarom staat dat nergens?)

Dank

Pien

Het staat wel in de gebruiksaanwijzing van mijn Gigaset.

En ik heb 15 jaar ondersteuning op DECT gegeven voor klanten van de plaatselijke telefoonwinkel; dat helpt ook qua kennis.

Aangezien ik zelf geen vaste meer heb ivm veel te dure gesprekskosten ben ik daarmee gestopt. Bij mijn mobiele abonnement voor 1 eurotje extra onbeperkt (gratis) bellen in en door de hele E.U.

Reageer