Beantwoord

In mijn box 12 staat bij vaste telefoon "not registered"

  • 9 July 2023
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

beste medewerker,

Ik heb een abonnement met vast bellen.

Toch staat in mijn modem box 12 de vaste telefoon op  “not registered”

Kunt u dat wijzigen?

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 12 July 2023, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @frits50 even bellen met 0800 0402 en inspreken storingen.

Voor storingen 24/7 bereikbaar.

 

Reputatie 7
Badge +13

@frits50 Welkom op het forum! Heb je het nog weten op te lossen? Als een herstart van het modem niet werkt is even bellen met 0800-0402 vaak de kortste klap inderdaad. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Reputatie 6
Badge +5

IK had tot vanmiddag hetzelfde met mijn Experiabox 10.

Ik bleek al geruime tijd niet bereikbaar op vaste lijn. Werd er door iemand op gewezen die mij probeerde te bellen.

Wanneer ik de telefoon opneem, krijg ik de toon te horen alsof ik in gesprek ben. Wanneer ik mijn vaste nummer bel hoor ik dat ook.

Vandaag in de Experiabox gekeken en zag dit ook staan.
Modem herstart, geen oplossing.

Vervolgens via website wizard doorlopen die aantal zaken checkt/controleert,

Op bepaald moment de vraag om stekkertje om te steken van poort 1 naar poort 2.

Daarna werkte het weer.

Geen idee of ik de probleemoplosser had moeten gebruiken, of dat omsteken van poort 1 naar poort 2 ook direct de oplossing had kunnen zijn.

Donald