Beantwoord

Kan ik het vaste telefoonnummer behouden voor enkel gebeld worden?

  • 23 November 2023
  • 9 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb een vaste telefoon hier wordt niet mee gebeld.  Ik ontvang wel telefoontjes op mijn vaste telefoon.

Is het mogelijk om het telefoonnummer te behouden (niet om mee te bellen) ?

icon

Beste antwoord door PeterG 23 November 2023, 12:16

Bekijk origineel

9 reacties

Is het mogelijk om het telefoonnummer te behouden (niet om mee te bellen) ?

Dan dus zo laten als het nu is. Je belt er al niet mee.

Uitgaand bellen kan niet apart uitgezet. En je moet 112 altijd kunnen bellen ook.

Precies zo hier. Alleen staat ie hier permanent doorgeschakeld naar m'n mobiel (na 20 seconden overgaan). 

Je kunt ook net als wat ik doe: mensen alleen je mobiele nummer geven. Dat doe ik nu sinds 2012 en inmiddels belt er ook bijna niemand meer naar de vaste lijn. Als ie nog 2 x per maand belt is het hier veel...

Is het wel al telefoon in combinatie met vast internet bij kpn?

Want als het nog Belbasis, Belbudget of Belvrij is is wel prijzig op deze manier.

 

Bedankt voor de info.   Het is inderdaad vaste telefoon in combinatie met vast internet.

Het is inderdaad vaste telefoon in combinatie met vast internet.

Oh, dan is 't niet zo duur om te behouden zonder zelf te bellen. Het zit dan voor maar € 2 per maand in het abonnement. Als je niet belt blijft het daarbij.

Bij doorschakelen naar een mobiel abonnement van kpn wat op hetzelfde adres is geregistreerd zijn er ook geen gesprekskosten op de doorgeschakelde gesprekken.

Voicemail beluisteren (bellen naar) kost wel standaard gesprekskosten; 15 cent per keer + 15 cent per minuut.

Als ik het goed begrijp betaal ik voor mijn telefoon abonnement (alleen gebeld worden)  2€.

    Peter bedankt voor deze tip !  Ik ga morgen de klantenservice bellen  0800  402

Groetjes  Gedo

 

 

    Peter bedankt voor deze tip !  Ik ga morgen de klantenservice bellen  0800-0402

Waarvoor, Gedo?

Je wilt toch gebeld kunnen worden; je wilt het toch houden? Dat gaf je althans aan.

Ga je het voor die €2 p/mnd nu toch uit je abonnement laten halen?

Hallo Peter, 

Natuurlijk wil ik gebeld kunnen worden.

Ik  neem aan dat  de maandelijkse kosten voor mijn telefoonabonnement  nu minder worden.,( alleen gebeld worden)

Of begrijp ik het niet goed?

Dat begrijp je inderdaad niet goed.

Een vast nummer kost € 2 per maand. Als je alleen gebeld wordt zijn dat de kosten.

Als je zelf ook belt komen er gesprekskosten bij.

Reputatie 7
Badge +8

Je zou kunnen overwegen een abonnement bij een voip aanbieder af te sluiten, @Gedo  kost meestal minder dan een tientje per jaar. Je kunt gebeld worden en uitgaand bellen is stukken voordeliger dan via kpn. Als je erg gehecht ben aan je vaste nummer, dan kan je dat laten porteren. 

Bedankt voor de info.

Met vr. groet,

Gedo

Reageer