Vraag

Kan niet gebeld worden op vaste lijn

  • 5 November 2020
  • 10 reacties
  • 75 keer bekeken

Sinds Telfort KPN is kan ik niet meer op mijn vaste lijn worden gebeld. Ik kan wel zelf bellen.

Graag oplossing!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Anna19564 , geeft je modem een een fabrieksreset, daarna zou het weer moeten kunnen werken.

In je modem kun je na de reset zien onder VOIP of jouw telefoonnummer geregistreerd staat.

Welk merk en type modem heb je?

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Anna19564. Het is momenteel erg druk op het forum. Vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een moderator.  Indien de modemreset geen resultaat heeft opgeleverd hoor ik dat graag, gaan we kijken naar een andere oplossing. Zou je dan wel jouw profiel willen aanvullen met o.a. postcode+huisnummer? 

Heb inmiddels een nieuw modem, maar probleem blijft. Vaste lijn doet het niet! Had voorheen bij Telfort 2 telefoonnummers, als hoofdnummer in gesprek was, ging hij naar schaduwnummer.

Zit daar het probleem? Ik wil nog graag het hoofdnummer en 1 telefoon, maar dan dat het werkt:)

Gegevens ingevuld!

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van de gegevens. Ik zie dat er een melding loopt bij de technische dienst. Zij hebben het modem vervangen en hebben het probleem nog in beheer. Ik ga er van uit dat zij op korte termijn weer contact met jou opnemen. 

Dat hoop ik, want ik zou een e-mail krijgen met wie het probleem behandelt om weer contact met ze te kunnen opnemen en die heb ik niet gehad!

Jammer, dat ik helemaal niets meer hoor, geen feedback na het nieuwe modem. Zit hem denk ook niet in modem maar meer in schakelingen bij KPN en 2 telefoonnummers. Ik kan in ieder geval

helemaal niets meer met de telefoon.

Reputatie 7
Badge +19

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dat je nog niets gehoord hebt. Ik heb nogmaals een melding naar mijn collega's gemaakt over het probleem dat jij hebt met de vaste telefonie. 

Ben wel gebeld, maar moest dringend naar afspraak op dat moment. Zou sms krijgen met gegevens van afdeling en telefoonnummer. Net als de keer daarvoor heb ik die sms niet ontvangen. Heel jammer.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is en probeer zelf al van alles maar lukt niet.

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed is krijg je vandaag alsnog een sms en e-mail om rechtstreeks met de technische dienst te kunnen communiceren. 

Net binnen !! Dank je wel!