Beantwoord

Kan wel vast bellen, maar niet gebeld worden?

  • 15 July 2023
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan niet gebeld worden. Melding “nummer niet in gebruik”. Kreeg mailtjes dat telefoonnummers waren toegevoegd, zonder mijn weten. Contact met KPN en toegevoegde nummers zijn verwijderd. Merkte dat ik sindsdien niet meer gebeld kon worden. KPN zag dat telefoonnummer verkeerd in modem stond en zou opgelost worden. Dus niet. Nu blijf ik steeds maar hangen in het-opnieuw-opstarten en ligt-aan-uw-kabel riedel.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 July 2023, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @JHRET welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en heb je een glas- of een koper-verbinding?

 

Dag @JanD ik heb een ZTE H369A en een glasvezel verbinding.

Hallo @JHRET je zou de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom kunnen halen en daarna herstarten.

Geef daarna de modem een fabrieks-reset.

Werkt het nu? Zo ja, probleem opgelost.

Zo nee, log eens in in je modem (Experia V10) en kijk of je telefoonnummer geregistreerd staat.

Zo nee, dan even bellen met 0800 0402, voor geen diensten/storingen 24/7 bereikbaar.

Succes.

 

 

 

Beste @JanD dat had ik allemaal al gedaan voor dat ik de eerste keer contact had met KPN. Maar KPN bleef dat maar herhalen. Volgens het laatste contact met KPN blijkt nu dat er een bekend probleem is in de database van KPN. Meerdere gegevens gekoppeld aan het abo klopten niet. KPN-ICT zou dit oplossen.

Nog altijd geen mail of belletje van KPN-ICT. Dan maar zelf weer contact opgenomen. Weer “het-opnieuw-opstarten en ligt-aan-uw-kabel riedel”, maar nu zou het aan het telefoontoestel liggen…. ff ander toestel aangesloten en probleem blijft. Duurt veel te lang voor oplossing. Al verschillende bezorgde mantelzorgers aan de deur gehad en thuishulp- en thuiszorg die telefonisch contact zoeken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JHRET. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet gebeld kan worden. Ik begrijp uit jouw berichten hierboven dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat dit al verder wordt uitgezocht. Wellicht is er al iets meer bekend over deze verstoring op jouw adres. Je kan het beste opnieuw contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hiervoor.

Aangezien je wel zelf kan bellen maar niet gebeld kan worden. Dat kan denk ik wel maar de telefoon gaat niet over.

Al eens gecontroleerd of de niet storen functie per ongeluk is geactiveerd op de handset van je dect telefoon?

Met de Experia box v10 is dit geen '’bekend'’ probleem, rare opmerking van de telefonist(e). Wel met de v8 en v9.