Beantwoord

klacht

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemorgen, Ik heb in maart een melding gedaan van een storing bij de vaste telefoon. Op 9 maart kreeg ik een sms dat er een monteur zou komen. Dit werd later veranderd omdat het om een grotere storing ging. Dit zou worden verholpen alleen ging dit niet snel. Op 18 maart kreeg ik een sms dat de gemelde storing is verholpen. Ik heb toen een aanvraag gedaan voor een vergoeding. Ik heb hiervan een email gekregen dat de aanvraag is ontvangen en verwerkt dat ik dit uiterlijk bij de 2de factuur zou ontvangen. Toen ik de tweede factuur kreeg was dit niet zo. Toen heb ik met iemand via de chat gesproken. Alles doorgegeven het zou bij de volgende factuur geregeld worden. Nu heb ik weer een factuur gekregen maar nog steeds geen vergoeding!! Hoe lang gaat dit nu nog duren? Ten eerste kon ik heel lang de vaste telefoon niet gebruiken en als je recht hebt op een vergoeding word dit niet geregeld. Ik wil nu weleens dat het word opgelost!

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 July 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@pehp7 Welkom op het forum. Een storing is natuurlijk altijd super vervelend, vooral als het wat langer duurt. In de meeste gevallen heb je bij een storing inderdaad recht op een vergoeding. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 

Reputatie 7
Badge +15

@pehp7 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!