Vraag

klacht nummerbehoud vast bellen

  • 7 October 2020
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb mijn vader wijsgemaakt om bij jullie een belbasis abonnement via glasvezel af te sluiten. Spijt als haren op mijn hoofd. Zijn oude nummer overnemen van KPN analoge lijn naar glasvezel zou geen probleem zijn......…Hij kreeg een tijdelijk nummer totdat dit kon.

Na vele valse beloftes van binnen 2 uur is het geregeld en wij bellen terug is iemand nu zo dom geweest om ook het tijdelijk nummer te beëindigen. De beste man is 90 en kan nu helemaal niet gebeld worden of zelf bellen. 

Hij heeft geen smartphone. Los dit zsm op!!!

Wij zijn diep teleurgesteld in KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marianne16, welkom! Dit klinkt helemaal niet goed! Wat ontzettend vervelend zeg :-(. Loopt er op dit moment wel iets om dit opgelost te krijgen vanuit ons? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan het adres en het telefoonnummer van je vader in jouw forumprofiel zetten? Dat kan het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen'.

Beste @Marianne16, welkom! Dit klinkt helemaal niet goed! Wat ontzettend vervelend zeg :-(. Loopt er op dit moment wel iets om dit opgelost te krijgen vanuit ons? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan het adres en het telefoonnummer van je vader in jouw forumprofiel zetten? Dat kan het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen'.

Heb ik inmiddels gedaan. Er staat een melding open.

Reputatie 7
Badge +30

Dan ga ik er vanuit dat het zeker in orde komt! Ik vind alleen geen gegevens op het doorgegeven adres, zou je die nog eens willen controleren?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marianne16 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles in orde gekomen of heb je nog hulp nodig?

Nee hoor. Wel vele beloftes rijker met dat het nu toch opgelost gaat worden. Ik wacht vandaag af en anders wordt het abonnement opgezegd.