Beantwoord

Kosten doorschakelen naar mobiel bij BelOnbeperkt Altijd

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik begrijp de kosten van BelOnbeperkt even niet. Kan iemand even verduidelijken:
 

Bij deze abonnement geeft staat het volgende 
 

BelOnbeperkt Altijd maandelijks € 16,50 Altijd onbeperkt bellen naar vaste én mobiele nummers in ruim 80 landen

 

Verder werd de volgende aangegeven:
“Gratis bellen met een BelOnbeperkt abonnement van KPN is exclusief betaalde 08- en 09- nummers, betaalde service- en internetnummers en doorschakeldiensten (*21 en *61)."


De speciale nummers is voor mij duidelijk en logisch, maar waarom wordt het doorschakellen ook uitgezonderd. 
Ik heb BelOnbeperkt aangevraagd, maar soms moet ik mijn vaste lijne naar mijn mobiel doorschakellen. Zonder BelOnbeperkt wordt het doorschakellen als een normaal gesprek gezien… maar met BelOnbeperkt niet. Hier klopt iets niet. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 30 January 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mayaleh, welkom op het forum!

Doorschakelen naar je eigen Nederlandse mobiele nummer, hoort kosteloos te zijn als je BelOnbeperkt Altijd hebt :slight_smile:  Het staat hier een beetje onduidelijk, maar je hoort er géén extra kosten van te hebben!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Sorry, ik ben niet aan toe gekomen. Maar bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het zo is, dan is mijn vraag beantwoord.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! :relaxed: Ik ga er van uit dat het zo is :wink: