Kosten vast bellen, alles in 1

  • 17 December 2020
  • 10 reacties
  • 158 keer bekeken

Op de Site staat dat er een service is van 9,99 waarbij je op alle dagen, de gehele dag, onbeperkt kunt bellen binnen Nederland (vaste telefoon).

In mijn app kan ik alleen kiezen voor de optie van 9,50 (alleen onbeperkt van ma t/m vrij tussen 19:00-08:00). Daar heb ik dus niets aan.

Ik heb nu de optie van 16,50  alle dagen onbeperkt in 80 landen.

Op de totale maandelijkse kosten van 90,- wil ik echter een beetje gaan bezuinigen.

Daarnaast ook nog KPN mobiel voor 24,50 per maand. Kortom maandelijks € 115 bij elkaar.

Helaas kom je via de app er nergens achter hoe je gewoon in contact komt met iemand van kpn, maar blijf je in een cirkel van vaste vragen en antwoorden. Heb ik ook niets aan.

Kortom, hoe krijg ik de service van 9,99 aan op mijn dure abbonement....?? 😏

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Klopt wat u zegt. Dit is alleen mogelijk bij een Hussel abonnement.  U zult dus naar een ander abonnement over moeten. Ik weet dat  omdat ik dat pas voor mn ouders ook heb geregeld. 

Hussel is ook een stuk goedkoper.

€ 42 tegenover Alles in 1 voor € 73 (+ €16 voor bellen = €90). Spreekt me erg aan moet ik.zeggen... Scheelt bijna €30 alleen al op het.abbonement.

Dan raak ik zeker alle andere pakketten weer kwijt..., zoals 2 TV ontvangers, zenders, Spotify?

Dank voor de reactie iig.

Daar heb ik wat aan 👍🏻

Badge +19

Nou dat klopt niet helemaal hoor. Het basis abonnement is inderdaad die prijs maar u betaald voor overige dingen extra. Dus er komt € 10,00 bij voor tv kijken, eventueel opneempakker. Dus het wordt meer dan u nu denkt.

OK, 

dan ga ik eens een berekening maken met de wensen die ik heb en kijken hoe ik dan uitkom.

Of anders maar eens bij een ander kijken.

Heeft niet mijn voorkeur, maar als ze er zelf om vragen, moet het maar gebeuren na al die jaren als trouwe klant......

Thnx voor je reactie

Meteen maar omgezet in actie.

Kom nu op bijna € 70 ipv € 90.

(scheelt €20 pm/€240 pj).

Als vaste klant krijg je echter niet de hoofdtelefoon twv € 245, Sonos box twv €229 of 2x draadloze Super Wifi versterkers twv 199.  

Stel je voor.

Hoop niet dat ik iets essentieels over het hoofd zie/heb gezien. Maar is toch geld.....…

Nu nog de zorgverzekering  (CZ) van € 160 naar (Ditzo) €127 voor 30 december.

Ook weer € 30 pm/€360 pj.

Vandaag € 600 verdiend..

😉

Thnx

Reputatie 7
Badge +24

Als u van 90 euro naar 70 euro gaat, dan kan het haast niet anders dan dat u nu minder heeft dan voorheen. Ik vermoed dat u 100 mbit of misschien zelfs wel 200 mbit had. Mogelijk had u ook "gratis" Spotify. 

Klopt allebei. Ik snap dat het ten koste gaat vsn iets. Nu is Spotify premium rond 9 euro als ik ervoor zou kiezen, was voorheen gratis.

De snelheid heb ik nog nooit gehaald op mijn adres, dus zal het niet eens merken.

Spotify zal ik niet echt missen, doe meer met Youtube. 

 

Hmm, kan nog goedkoper. Zonder die vaste lijn maar met een mobiel abonnement met onbeperkt bellen/sms (heel E.U.). Mobiel heb je vaak toch ook.
Mobiel abo met 2 GB en 150 min/sms= 14 euro. Met onbeperkt bel/sms 15 euro.
Dan kan de vaste eruit. Dat bespaart dus 12 euro.

Onbeperkt E.U. bellen met alle mobiele abonnementen (Hussel) 1 euro extra.

Vaste lijn Belonbeperkt (alleen) Nederland = 10 euro…… 

 

Internet 42,50
ITV met 2 ontvangers/opnemen 15,00 (alleen basispakket zenders)
Totaal: 57,50

Mobieltje erbij met wat GB (hier 2, gebruik vnml via wifi): 15,00 (incl. onbeperkt bellen Nederland + E.U.)

Totaal aan KPN: 72,50

Zo, 

dat is inderdaad weer een stap verder de goede kant op.

Moet zeggen dat het inderdaad bij onze leeftijdscategorie (even oud), en hoger, tussen de oren zit dat je ook een vast nummer moet hebben, welke ook bij veel mensen en instanties bekend is. En daarom wellicht om deze reden maar wordt aangehouden.

Maar dat is natuurlijk al een tijd niet meer, sinds iedereen ook een mobiel heeft.

Groet en bedankt voor de info/tip...👍🏻

Thanks.

Ik ben 57. Heb al 24 jaar (inderdaad, sinds 1996) een mobiel en het huidige nummer al zo'n 15 jaar. Dat hebben al die instanties inmiddels ook wel. Er wordt al jáááren om ook het mob. nummer gevraagd.

Vast hier sinds 8 jaar buiten gebruik.