Vraag

KPN Hellup......adres wijziging na 3x telefonische verzoeken nog steeds niet doorgevoerd.

  • 20 December 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

LS,

 

Hier wordt ik moedeloos van.

24 april 2020 tbv mijn vader een adreswijziging door gegeven, omdat hij verhuist is naar een woonzorgcentrum. De aansluiting is succesvol omgezet.  Factuuradres zou met de  eerst volgende keer aangepast zijn.

22 juni 2020 contact opgenomen met KNP. Adres staat nog op “oude” adres van m’n vader. Aldus KPN zal de eerstvolgende factuur correct zijn

 

16 oktober 2020 contact opgenomen met KNP. Adres staat nog op “oude” adres van m’n vader. Aldus KPN zal de eerstvolgende factuur correct zijn. Ray van de KPN heeft  contact opgenomen  met de verhuisafdeling.  Toezegging “ wordt binnen 5 dagen verwerkt”  en “ de december factuur zou goed moet zijn”  en Ray  ” zou een notitie in z’n agenda opnemen en checken per 23 oktober of de wijziging dadelijk goed verwerkt is” . Had m’n mobiele nummer achtergelaten voor het geval. Niets vernomen, dus je zou verwachten dat e.e.a. correct is.

 

Gelukkig maak m’n vader gebruik van verhuisservice van Post.nl, want helaas ook de december 2020 factuur…. u raadt het…. komt nog steeds binnen op het oude adres van m’n vader.

 

Wie helpt?  Wat moet ik nog meer doen?

 

Bij voorbaat dank.

Mvg

Fred


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Fred_KPN, welkom op ons forum. Als ik je verhaal zo lees, dan kan ik mij heel goed voorstellen dat je hier moedeloos van wordt. Juist omdat je al in april 2020 een adreswijziging hebt doorgegeven. Je had vast niet gedacht om voor een simpele adreswijziging uit te komen op ons forum! Ik wil er graag voor zorgen dat jouw vader zijn facturen op het juiste adres ontvangt. 
Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met de gegevens van jouw vader? Graag zijn klantnummer, postcode en huisnummer (oude en nieuwe adres), zijn geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen” ook gebruiken.
Geef je een seintje als jij de gegevens ingevuld hebt? Dan kan ik voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!