Beantwoord

KPN Hussel - vaste telefoon uitzetten

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 342 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik wil graag de optie vaste telefoonnummer in mijn abonnement KPN hussel uitzetten, maar ik kan dit nergens in mijn account vinden om dit uit te zetten.

 

Kan je deze optie niet zelf uitzetten?

 

Mvg,

Martijn 

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 3 December 2020, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hey @martijn-l, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht! Bij KPN Hussel moet het wel mogelijk zijn om opties zelf uit en aan te zetten. Ik heb zelf geen vast telefoonnummer maar kan de optie wel bestellen (en ik ga ervan uit dat je het op dezelfde wijze kunt verwijderen):

Via onze website: 
Inloggen in MijnKPN
Klik op het tabblad “Producten” en kiezen voor jouw internet abonnement
Vervolgens klikken op “Extra opties wijzen of toevoegen” 
Kies voor “Bellen” 

Via de MijnKPN app
Inloggen in de MijnKPN
Klik op het tabblad “Thuis” en daarna op “Bekijk meer opties”
Onder “Mijn extra opties”  kun je klikken op “Meer ontdekken” en dan op “Bellen” 

Laat je weten of het op deze manier gelukt is om het vaste telefoonnummer te deactiveren?

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga ervan uit dat het gelukt is en anders kun je altijd weer contact met ons opnemen! :information_desk_person_tone4: