Beantwoord

KPN voicemail verlengen

  • 13 February 2019
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

Wij hebben een professioneel ingesproken voicemailbericht laten maken. Deze opname duurt ongeveer 45 seconde. Echter, bij het instellen van de voicemail bij KPN wordt er enkel de mogelijkheid geboden om een gesproken bericht in te spreken van ongeveer 30 seconde, daarna wordt het bericht afgekapt.

Is hier een oplossing voor? Een andere instelling? Of een work-around?

Ik hoor het graag, zodat we het professioneel ingesproken voicemailbericht kunnen gebruiken. Alvast bedankt voor uw reactie. Fijne dag nog!

Met vriendelijke groeten,

Benno den Hartog
WLSvital

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 15 February 2019, 11:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @BennoWLS, Heb je een zakelijk abonnement met je vaste telefoon of een consumenten abonnement? Met een consumenten abonnement is het in ieder geval niet mogelijk om de begroeting te verlengen met een aantal seconden. Daar is geen oplossing, andere instelling of workaround voor jammer genoeg. Als je een zakelijk abonnement hebt, dan zou je dezelfde vraag nog eens kunnen stellen op het zakelijke forum van KPN. Hopelijk kunnen zij wel een oplossing bieden voor het verlengen van het welkomstbericht van de voicemail.
Beste Marina,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad een zakelijk abonnement. Ik ga mijn vraag nog eens stellen op het zakelijke forum. Fijne dag nog!

Met vriendelijke groeten,

Benno
Beste Marina,

Mijn login werkt niet op het zakelijke forum van KPN. Ik krijg de melding dat mijn inleggegevens onjuist zijn, maar ik kan ook geen wachtwoord opvragen. Is het mogelijk dat u het bericht namens mij op het zakelijke forum plaatst?

Ik ben nu al heel veel tijd kwijt met een op het oog eenvoudig op te lossen probleem in de dienstverlening van KPN. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige zakelijke klant ben met dit probleem. Ik hoor het graag, alvast bedankt voor uw reactie. Fijne dag nog!

Met vriendelijke groeten,

Benno
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Benno, Voor het zakelijke account dien je een nieuw account aan te maken bij: ''Nog geen account? Maak een account aan'' of je kunt jouw KPN ID koppelen. Als dit niet lukt, kun je contact opnemen met het nummer 0800-0403. Ik weet niet of je de enige zakelijke klant bent met deze vraag, maar mijn collega's van KPN zakelijk kunnen jouw vraag beantwoorden.
Bedankt!

Reageer