Beantwoord

KPN wijzigt factuur in hun voordeel na de overgang van Telfort naar KPN

  • 12 November 2020
  • 35 reacties
  • 950 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Bij Telfort kregen mensen die overgenomen waren van XMSnet € 2,50 korting op “Extra snelheid 50Mb/50Mb/s” zodat ons maandbedrag hetzelfde zou blijven. Maar nu na de overgang van Telfort naar KPN word die korting ineens ondergebracht onder “Korting bellen” Ik kan mij hier niet in vinden want als ik mijn huistelefoon niet meer wil gebruiken zou ik in de oude situatie € 2,50 minder gaan betalen. Maar door de handelswijze van de KPN zou mijn maandbedrag hetzelfde blijven mocht ik Bellen a € 2,50 opzeggen. Volgens KPN kunnen zij deze € 2,50 op geen enkele andere post onderbrengen in hun systeem. KPN breng die korting terug onder “TFT Internet en Interactieve TV” en mocht dat niet gaan gewoon onder het kopje Korting.

icon

Beste antwoord door Niek_ 26 November 2020, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Badge

@Lexxius Juristen   Ga jij dan alle oud-Telfort klanten bijstaan in de aankomende rechtszaak ?

Of kiest KPN eieren voor zijn geld en zoekt zij voor deze kleine groep klagende klanten een oplossing terwijl ze de rest teveel laten betalen.

Dat zou een optie kunnen zijn haha…  Ik krijg op mijn eigen draadje al geen antwoord (hier op het forum) :unamused:

@Kuyvje  Heb jij @Nick83 zijn reactie als oplossing en beste antwoord gemarkeerd?

Volgens mij zijn de KPN Moderators blij met "KPN helpers” zoals Nick83 haha en markeren ze zijn reactie van je kunt ook gewoon overstappen als beste antwoord haha

Het ziet er naar uit dat klanten welke een oplossing zoeken voor de KPN fraude van het illegaal verhogen van de abonnementskosten met 2,50 niet gehoord gaan worden!

@Kuyvje @TonnyM Ik heb nogmaals om een reactie gevraagd van de collega's die hier over gaan. Zodra ik reactie krijg kom ik dat hier melden. 

@Niek_  we wachten het af !

Reputatie 2
Badge

Ik krijg vanmiddag een e-mail van KPN met de link Bekijk je bericht op het KPN Forum hier!

Ik zie geen gemarkeerd antwoord in mijn topic.

En ik ga toch zeker geen duimpjes geven als ik de vraag nog niet eens weet ????

@TonnyM Heb jij deze email ook ontvangen?

 

@Kuyvje Nee, die heeft @TonnyM niet gehad, die mail krijgt alleen de auteur degene die een topic start, en iemand heeft @Nick83 zijn antwoord als goed antwoord gemarkeerd en dat kan alleen de auteur of een medewerker van KPN.

Reputatie 2
Badge

@Kuyvje  Heb jij @Nick83 zijn reactie als oplossing en beste antwoord gemarkeerd?

Volgens mij zijn de KPN Moderators blij met "KPN helpers” zoals Nick83 haha en markeren ze zijn reactie van je kunt ook gewoon overstappen als beste antwoord haha

Het ziet er naar uit dat klanten welke een oplossing zoeken voor de KPN fraude van het illegaal verhogen van de abonnementskosten met 2,50 niet gehoord gaan worden!

@TonnyM Dit was een vergissing van mijn kant. Ik was niet zo bekend met een forum en dacht door op “beste antwoord” te klikken een reactie te kunnen plaatsen. Maar daarna begreep ik dus dat niet de manier was.

@Kuyvje @TonnyM Ik heb nogmaals om een reactie gevraagd van de collega's die hier over gaan. Zodra ik reactie krijg kom ik dat hier melden. 

@Niek_  we wachten het af !

@Kuyvje Als het goed is komt @Niek_  nog met een antwoord!

Dat je per ongeluk de reactie van Nick83 hebt gemarkeerd als beste antwoord maakt niet uit want ze zijn er mee bezig.

Ik kreeg hetzelfde bericht omdat ik in mijn Topic jouw bijdrage als beste antwoord had gemarkeerd.

Onze Topics staan nu wel beide als opgelost denk ik maar de oplossing moet nog komen.

Reputatie 2
Badge

Gisteren bij een kennis geweest die ook is overgegaan van Telfort naar KPN

Ook hier de niet correcte opbouw door KPN van zijn nieuwe factuur.

Ze verhogen zijn Internet en TV abonnement met € 2,50 en ter compensatie geven ze hem € 2,50 korting op zijn Bellen. Door deze constructie zal ook zijn abonnement door de jaarlijkse inflatie dus meer gaan stijgen dan in de oude situatie. Ik plaats hier de screens van beide facturen:

Telfort

  KPN

 

Reputatie 5
Badge +8

@TonnyM @Kuyvje Ik heb reactie dat ze hier serieus naar aan het kijken zijn. Maar of dit aangepast wordt, hoe en wanneer is nog niet bekend. Dat zijn ze aan het uitzoeken. Ik plaats hier een berichtje zodra ik meer weet. 

Verder heb ik het beste antwoord even weggehaald voor de duidelijkheid. 

Reputatie 5
Badge +8

@Kuyvje Ik heb een reactie terug inmiddels. Zoals gezegd hebben ze hier serieus naar gekeken en zijn ze tot dezelfde conclusie gekomen als wij. Daarom hebben ze voor jou de korting nu toch onder je hoofdpakket kunnen krijgen. Ze zijn verder aan het kijken of ze de korting voor iedereen nu onder het hoofdpakket kunnen krijgen, of dat hier toch per klant naar gekeken moet worden. Hoe dan ook is het voor jou in ieder geval nu toch gelukt. Dus daar ben ik blij om.