Beantwoord

Melding "no resource" op Gigaset bij Fritsbox 7590

  • 13 April 2020
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik krijg bij het bellen geen kiestoon maar de melding “no resource” op mijn Gigaset 400 die ik heb  aangesloten op de Fritzbox 7590. Hij communiceert wel met de Fritzbox en de verbinding met de Fritzbox is ok. Wat ik niet kan instellen is mijn provider. Ik krijg niet de instelpagina die ik in sommige topics bij andere heb gezien. Heb ik misschien een verkeerde aan sluiting toegepast? Naar mijn weten is de Gigaset een DECT telefoon, maar ik heb hem aangesloten op de Fon1 aansluiting op de Fritzbox, is dit wel ok? Als ik hem loskoppel dan  maakt hij geen contact met de Fritzbox als ik hem opnieuw instel. De instructie op deze pagina heb ik uitgevoerd maar krijg het niet werkend.

https://nl.avm.de/service/fritzbox/fritzbox-7590/knowledge-base/publication/show/354_Draadloze-telefoon-meldt-No-resources/

icon

Beste antwoord door Turner 14 April 2020, 19:41

Bekijk origineel

3 reacties

Als je de groene “neem op” toets indrukt en even vast houdt krijg je dan wel een kiestoon ?

(nog een keer kort drukken is luidsprekend / handen vrij)

Zo ja dan is er verbinding met de fritzbox en moet het telefoonnummer nog ingesteld worden.

Daar is een uitleg voor, de link heb ik even niet voorhanden.

Als dat is gedaan dan is het nog zeker de moeite waard om de dect telefoon direct op de fritzbox aan te melden en dan dient het basis station nog als lader en heeft alleen een stopcontact nodig.

 

Hoi, ik ben er mee aan de slag gegaan en het is me gelukt. Ik heb alles verwijdert en in de Fritzbox gebruiikersinterface bij DECT de DECT kunnen installeren. Hier kwam ik ook op de pagina die ik bij andere had gezien waar je je provider kunt selecteren. Alles werkt nu in elk geval.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Turner, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn dat het je inmiddels al gelukt is! Mocht je nog meer vragen hebben over de Fritz!Box, dan kan je jouw vraag ook in het verzameltopic over de Fritz!Box stellen!

Reageer