Beantwoord

Na aanpassing in MijnKPN kan ik nog steeds geen 0906 nummers bellen met mijn vaste telefoon

  • 9 October 2023
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik zou moet een 0906 nummer bellen, maar helaas lukte dit niet.

Ik heb het daarna op mijnKPN  aangepast naar, alles kunnen bellen.

Dus inprincipe moet het nu goed zijn, maar helaas ik kan nog niet bellen.

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 October 2023, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ebbing ,

Zo'n aanpassing kan eventjes duren. 

Het zal me niets verbazen als het nu na ruim een half uur wel werkt. 

En maak anders eens even jouw modem stroomloos en start het daarna opnieuw op. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ebbing. Lukt het inmiddels wel om naar 0906 nummers te bellen?

Hai 

 

ik heb al 4 x gebeld met kpn ik zou gewoon 0906 nummer kunnen bellen maar elke keer dus niet! Wil nu graag gewoon een keer geholpen worden inplaats van afgepoeierd worden met het moet werken mevrouw! Bij elke nummer krijg ik te horen niet in gebruik met toestel van mijn moeders is het nummer gewoon in gebruik! 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het vanuit deze kant kan verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Wat jammer dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het vanuit deze kant kan verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Gedaan

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Er is op dit moment geen blokkade ingesteld op servicenummers. Als het goed is kan je nu wel bellen naar 0906 nummers.

Nou heel vreemd want nog steeds krijg ik te horen telefoon nummer niet in gebruik ook naar dat bedrijf gebeld en die verwijzen me echt weer naar jullie. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is inderdaad vreemd, aangezien onze systemen aangeven dat er geen blokkade is. Heb je de mogelijkheid om een ander toestel aan te sluiten op de ExperiaBox? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om naar 0906 nummers te bellen. 

ook naar dat bedrijf gebeld

Euh, mis ik iets? Dan heb je toch ook een ander, gewoon, nummer van dat bedrijf?

Als het nog geblokkeerd zou zijn zou dit de tekst van het bandje zijn:”Het door u gekozen nummer is op deze aansluiting geblokkeerd”. En niet iets anders. 

UPDATE: Toch nog even gebeld naar een met veel moeite gevonden 0906 nummer. Die tekst krijg je tegenwoordig niet eens meer. Het is gelijk een snelle bezettoon.

Als je 'nummer is niet in gebruik’ krijgt dan is het i.i.g. GEEN blokkade. Check eens of je niet een cijfertje verkeerd hebt. Voer het nummer eens opnieuw in in plaats van de herhaalfunctie te gebruiken.

Het 0906 nummer al eens via een andere telefoon geprobeerd? Bijvoorbeeld je mobiel? Of heb je daarop (ook) een 09.. blokkade?