Beantwoord

Na een telefoongesprek met mijn Gigaset a270 en Experia Box V10 blijft de lijn bezet

  • 19 November 2023
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

In de combinatie Experiabox V10 en toestel Gigaset a270 gaat iets verkeerd. Na een gesprek blijft de lijn bezet. Het enige wat werkt is een hard reset van de Experiabox. Welke instelling staat verkeerd?

icon

Beste antwoord door PeterG 19 November 2023, 23:32

Bekijk origineel

2 reacties

Hmm, wat typisch… en lastig.

Ik neem aan dat je op de Gigaset wel verbreekt met de rode toets of door de handset in de lader te zetten.

….  🤔 ….. Doe eens een soft reset van de basis door deze 2 minuten stroomloos te maken.

Hallo Peter, 

Ik je tip opgevolgd en beide uit- en aangezet. Probleem is nu twee dagen weg. 

Dank je voor de tip.

 

Wout

Reageer