Beantwoord

Nummerbehoud niet meegenomen bij installatie KPN alles in één

  • 17 July 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Vandaag ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN (alles in één). Bij de aanvraag had ik opgegeven dat ik nummerbehoud wilde voor de vaste telefoon. Daarna kreeg ik een mail met nieuw telefoonnummer. Verschillende keren gebeld, waarbij elke keer het antwoord kwam dat dat in de order niet meer kon veranderd kon worden, maar dat het geen probleem was. Zodra ik aangesloten was kon ik bellen en aangeven dat ik nummerbehoud wilde en dan zou het direct geregeld worden.

Vandaag gebeld en wat blijkt: 1. Ik zou ongeveer 2 weken moeten wachten totdat het oude nummer weer actief zou zijn. 2. Inmiddels werkt het nieuw uitgegeven nummer niet. 3. Op mijn factuur staat een extra telefoon vermeld.

Ik heb heel lang met een medewerker aan de telefoon gezeten, echter zonder resultaat, maar wel met zeer toenemende frustratie.

Voor de buitenwereld ben ik niet meer bereikbaar via de vaste telefoon! Ik vind dit eerlijk gezegd schandalig en voel me in de boot genomen.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2020, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @hasse45 . Sorry voor de late reply (het is erg druk op het forum)

Speelt het issue nog steeds?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.